تاریخ انتشار:۰۶:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
عصر دنا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از جلسه اجرایی نمودن مصوبات دور دوم سفر شهید جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سید صدرا درست سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، با شاهینی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان در محل دفتر ریاست سازمان مدیریت دیدار و در زمینه اجرایی نمودن مصوبات دور دوم سفر شهید جمهور به استان گفت و گو کردند.

درست با بیان اینکه ساماندهی و توسعه شهرک‌های صنعتی از مهمترین ارکان و عوامل رشد اقتصادی است، عنوان کرد: اختصاص زمین، تهیه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک‌های صنعتی از مهمترین ارکان و عوامل رشد صنعت در استان به شمار می‌آید که در سفر دور دوم هیات محترم دولت به استان با مصوبه ایجاد دو پست برق در مناطق سپیدار شهرستان بویراحمد و شهرستان چرام نگاه ویژه گردید.

تهیه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک‌های صنعتی از مهمترین ارکان و عوامل رشد و توسعه صنعت در استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تامین و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: با توجه به اینکه براساس قانون، تامین زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک‌های صنعتی برعهده دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان است و اعتبار این پروژه‌ها نیز در بودجه سنواتی دستگاه‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پرداخت می‌شود، تخصیص اعتبارات می‌تواند در توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع کمبودها کمک کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی بعنوان بستر و محمل استقرار صنایع در جهت توسعه استان و رشد موزون منطقه ای نقش بسیار مهمی در افزایش تولیدات و ایجاد فرصتهای شغلی و پیوند با بخش های دیگر اقتصادی در استان ایفا می نماید که در قانون بودجه سال جاری بخش های تولید و اشتغال نقش محوری دارد .

شاهینی افزود: با بهره برداری اصولی از ظرفیتها،می توان استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه مناسب در بخش تولید و صنعت با فراهم کردن زمینه های مناسب سرمایه گذاری هدایت نمود.

شاهینی ضمن تاکید بر ایجاد برق پایدار گفت : ایجاد برق پایدار برای بخش صنعت و سایر بخش ها ضروری است لذا در سریعترین زمان ممکن می بایست گزارش توجیهی با اولویت بندی و فازبندی هر دو پروژه مذکور اقدام و پیگیری شود.

مقرر گردید در آینده نزدیک تفاهم نامه همکاری با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تدوین و مبادله گردد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی