کد خبر: ۲۴۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۰۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: طی حکمی از سوی مهدی وکیل‌پور، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی "من انقلابی‌ام" دکتر محمدباقر قالیباف، بهرام پورفاضلی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، پس از این انتصاب، پورفاضلی با صدور احکامی جداگانه، معاونین ستاد استانی و روسای ستادهای شهرستانی را تعیین کرد.

بر اساس این احکام، سلیمان خوش اندیش به عنوان قائم مقام ستاد استانی، سعید راهدان به سمت دبیر ستاد استان، طاهره طلایی به عنوان معاون امور بانوان، بهروز طاهری مهر به سمت معاون امور شهرستان‌ها و صادق کمالی به عنوان معاون روابط عمومی و رسانه منصوب شدند.
همچنین روسای ستادهای شهرستانی به این شرح تعیین شدند: مهدی کشاورز (بویراحمد)، الیاس آذرکمان (کهگیلویه)، بهروز فرحی زاده (گچساران)، محسن شریفی پور ابده گاه (باشت)، سید فرج الله پرویزی (بهمئی)، کورش سهرابی اصل (مارگون)، سید عابد تقوی فرد (لنده)، محمدباقر شایان نژاد (دنا) و سیدقاسم گرامی فرد (چرام).
این انتصابات نشان از آغاز رسمی فعالیت‌های ستاد انتخاباتی"من انقلابی‌ام" از جمله ستادهای حامی دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و انتظار می‌رود با این ساختار جدید، فعالیت‌های انتخاباتی در این استان شتاب بیشتری بگیرد.

انتصاب رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد

پایان پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
به کاندیدتون بگو قیمت مامی تو ترکیه چند بود
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
انتخاب قالیباف به معنای رای دادن مجدد به تبعیض و فاصله طبقاتی است...انتخاب جلیلی مشت محکم بر سیطره بی عدالتی و تبعیض.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین