کد خبر: ۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار:۲۲:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: همستر حداقل چهارمین پروژه با این اسم در بازار ارز دیجیتال به‌حساب می‌آید، اما ایندفعه پای تلگرام در میان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بازی همستر دقیقا با فرمی شبیه نات‌کوین معروف شده و در سبک بازی‌های Play To Lern قرار میگيرد.

در کمتر از یک هفته بیش از ۶۰ میلیون کاربر سراغ بازی همستر رفتند و دوباره مثل داستانی که برای نات‌کوین وجود داشت، خیلی‌ها در راستای تحقق رویای پولدارشدن سراغ انگشتان دستشان رفتند. قیمت همستر تا زمان فهرست شدن در صرافی‌های اسم‌ورسم‌دار مشخص نیست و فعلا چیزی که می‌تواند اهمیت داشته باشد، نحوه کسب سکه‌های بیشتر در بازی است.

بازی همستر چیست؟

همستر را می‌توانیم پروژه جدیدی مثل نات‌کوین تلگرام بدانیم. همستر کامبت یک بازی تلگرامی نوپا به‌حساب می‌آید که ظرف فقط یک هفته گذشته توجه بخش قابل توجهی از کاربران تلگرامی را به خود جلب کرده و در این بازی هم، کاربر با تاچ کردن صفحه نمایش امتیاز کسب می‌کند.

بازی همستر کامبت به‌شکلی است که بازیکن، با کلیک و ضربه زدن روی شکلک همستر در صفحه، توکن یا اصطلاحا امتیاز می‌گیرد و این توکن‌ها شاید در روز‌های آینده سرنوشتی مثل نات‌کوین داشته باشند.

 

بازی همستر کامبت از چند بخش جزیی و ساده تشکیل شده است. بخش اول صرافی است که با انتخاب صرافی، امتیاز یا همان توکن‌هایی به بازیکن تعلق می‌گیرد. بخش دوم، حالتی دارد که با خرید کارت‌های ویژه امکان استخراج توکن فعال می‌شود.

بخش سوم دعوت از دوستان و آشنایان است تا با این کار فرصت کسب توکن‌های بیشتر وجود داشته باشد و نهایتا بخش درآمدزایی که با انجام فعالیت‌های مورد علاقه تیم پشتیبانی همستر، می‌شود به فکر کسب توکن‌ها بیشتری بود؛ کار‌هایی مثل دنبال کردن کانال تلگرام و حساب توییتری بازی همستر کامبت.

بازی همستر کامبت به‌این شکل تداعی‌کننده بامبول‌هایی مثل نات‌کوین و این چیز‌هاست و بعد پایان نسبتا موفقیت‌آمیزی که نات‌کوین در ماه‌های گذشته داشته، حالا خیلی از کاربران و بازیکن‌های بازی همستر، دنبال پیدا کردن قیمت همستر هستند.

قیمت همستر چقدر است؟

قیمت همستر همچنان مشخص نیست و تا زمانی که به صرافی‌های معتبر اضافه نشود، صحبت کردن از قیمت همستر بیهوده است. با این حال فعلا معمای اصلی در نحوه تخصیص توکن به کاربران دیده می‌شود. 

توکن همستر هنوز مشخص نیست که دقیقا با همان امتیازی که به بازیکن تعلق گرفته، حساب شود یا بنای تیم پشتیبانی معادل‌سازی توکن همستر با چیز دیگری است. همین الان صحبت‌های زیادی درباره معادل‌سازی ۱۰ میلیون سکه استخراج شده در بازی، با مثلا هزار توکن همستر وجود دارد و فعالان بازار ارز دیجیتال از کنار ماجرای معادل‌سازی به‌سادگی عبور نمی‌کنند. اتفاقا تفاوت سروشکل سکه‌های استخراج شده با فرم و قیافه توکن همستر در بازی، بحث معادل‌سازی را جدی کرده و خیلی‌ها اعتقاد دارند کسب میلیون‌ها سکه در بازی، لزوما به معنی دریافت همان تعداد توکن نخواهد بود.

بازی همستر؛ کلاهبرداری یا سرگرمی جدید تلگرام؟همستر دقیقا با ترفندی که نات‌کوین را به خوشبختی رساند، درحال ترند شدن در بازار رمزارز است

قیمت همستر به‌خاطر همین حرف‌ها فعلا مشخص نیست، اما فعل‌وانفعالاتی که از سوی مدیران پروژه تون‌کوین به‌چشم می‌خورد، می‌تواند خیال خیلی از کاربران را درباره فهرست شدن نهایی همستر در صرافی‌ها راحت کند. طوریکه مدیر پروژه تون‌کوین با انتشار توئیتی به حمایت از همستر پرداخته و همین اتفاق نشان می‌دهد کل ماجرای همستر از طرف پروژه تون جلو می‌رود.

همستر ادامه راه نات‌کوین است؟

همستر دقیقا با سروشکل نات‌کوین روی زبان‌ها افتاد و احتمالا پایان مشابهی خواهد داشت. کمتر از شش ماه قبل نات‌کوین در قالب بازی‌های Play To Learn در تلگرام سروصدای زیادی به‌پا کرد. همان زمان مثل صحبت‌هایی که درباره کلاهبرداری و غیرقانونی بودن همستر وجود دارد، درباره نات‌کوین نیز مطرح شد.

 

نات‌کوین که حالا بی ارتباط به همستر نیست، دقیقا در قالب ضربه زدن به صفحه نمایشگر گوشی، امکان کسب امتیاز بیشتر برای بازکن را فراهم می‌کرد و نهایتا روز ۲۲ اردیبهشت امسال با فهرست شدن نات‌کوین به صرافی‌های اسم‌و‌رسم‌دار، قائله خاتمه پیدا کرد.

قیمت نات‌کوین بعد فهرست شدن در صرافی‌های بزرگ، ظرف یک هفته رشد ۳۰۰ برابری را تجربه کرد و الان حجم ۴.۵ میلیارد دلاری معاملات روزانه را به‌ثبت رساند.

همستر دقیقا با ترفندی که نات‌کوین را به خوشبختی رساند، درحال ترند شدن در بازار رمزارز است و ورای صحبت‌هایی مثل کلاهبرداری بودن ماجرا، چیزی فراتر از یک رمزارز جدید نخواهد بود.

منبع: فرارو
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.