کد خبر: ۲۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۱۲ - ۰۳ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز با حضور نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراجمد،دنا و‌مارگون در مجلس شورای اسلامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

مسئول ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریاست جمهوری به عنوان شخص اول اجرایی کشور تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی مردم دارد و در صورت انتخاب یک فرد کارآمد بدون شک تغییر در کیفیت زندگی مردم ملموس خواهد بود.

خلیفه خلقی‌پور اظهار داشت: یک شخص کارآمد در راس قوه اجرایی کشور می‌تواند ایجاد اشتغال، افزایش سرمایه گذاری، کنترل تورم، ارتقای کیفیت آموزش و ...را به درستی راهبری و‌ مدیریت کند و شاخص‌ها را ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه محمد باقر قالیباف در 40 سال گذشته در مسئولیت‌های مختلف کارنامه شفافی دارد، افزود: این نامزد انتخابات در 18 سالگی فرمانده تیپ و فرمانده لشکر بود و بعد از دفاع مقدس در حوزه مدیریت اجرایی و سازندگی کشور خوب درخشید در هر مجموعه‌ای مسئولیت دلست، تحول را شاهد هستیم.

معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ما مدیریتی که صبح جمعه از خواب بیدار شود و متوجه شود بنزین گران شده نمی‌خواهیم، یادآور شد: ما مدیری که آب‌خوردن مردم را به برجام گره بزند نمی‌خواهیم.

خلقی‌پور با اشاره به اینکه انتخاب فردی با تفکر سیستمی و برنامه‌محور نیاز کشور است، افزود: کشور بر اساس برنامه اجرا می‌شود و برنامه هفتم در مجلس تصویب و توسط شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفت و آقای قالیباف مسلط به این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نمی‌توانند مدیری که نسبت به برنامه هفتم اطلاعی ندارد و نمی‌تواند در حوزه اجرا قوی باشد، اعتماد کنند، زیرا میدان، میدان دهیاری و شورا نیست، بلکه حکمرانی کشوری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
این قبری که روش فاتحه می‌دهید
مرده توش نیست
احمدی
|
United States of America
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
آقای روشنفکر قالیباف همون جایی که هست با رانت قبول شد خودتو هزینه نکن عواقبش بد است هزینه میشی
سلام بر رئیسی،درود بر پزشکیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
یه عده مفسد،معامله گر،کلک باز و ریا کار برا قالیباف دارند فعالیت می‌کنند خلقی پور،دهرابپور،پیشوا،روشنفکر و حامیان دولتی ش،دانشی اصل و موحد و ...
تو خود حدیث مفصل بخوان ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
بنده خدا روشنفکر هنوز فکر می کند نماینده مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی