کد خبر: ۲۴۷۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت: بر اساس بخش عمده تحلیل ها و نظرسنجی ها نتیجه انتخابات در همان مرحله اول مشخص خواهد شد و پیروزی قالیباف حتمی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حبیب‌الله پیشوا، در نشستی با خبرنگاران، به اهمیت انتخابات و نقش حیاتی مردم اشاره کرد و گفت: برخی افراد معتقدند که نقش مردم در جمهوری اسلامی نادیده گرفته می‌شود، اما واقعیت این است که مردم ایران همواره در تعیین سرنوشت و آینده کشور خود نقش کلیدی دارند. این ادعا که مردم در حکومت اسلامی تنها پیروانی هستند که هرچه به آن‌ها دیکته شود انجام می‌دهند، بی‌اساس و بدون پشتوانه قانونی است. به طور متوسط، مردم ایران سالانه یک بار در انتخابات شرکت می‌کنند و آزادانه تصمیم می‌گیرند.

پیشوا همچنین تاکید کرد که در تمامی نظام‌های سیاسی جهان، مکانیزم‌هایی برای انتخاب افراد وجود دارد و در ایران نیز شورای نگهبان وظیفه بررسی صلاحیت‌ها را بر عهده دارد. وی افزود که به خاطر صلاحیت‌های شخصی، توانمندی اجرایی، تسلط بر قوانین و اعتماد حاکمیت به آقای قالیباف، از او حمایت کرده و ریاست ستاد انتخاباتی وی را پذیرفته است. وی اطمینان دارد که قالیباف راه شهید رئیسی را ادامه خواهد داد.

پیشوا ادامه داد که در طول این مدت با همکاری افراد تاثیرگذار در حوزه سیاست، شورای راهبردی با حضور شخصیت‌های برجسته و نافذ که در جامعه تاثیرگذار هستند، تشکیل شده است. وی گفت: رئیس و اعضای هیئت رئیسه ستادهای شهرستانی نیز مشخص شده‌اند و در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، تعامل و همدلی بین تمامی نیروهای انقلابی و حتی چهره‌های شاخص وجود دارد. برخی از ستادهای انتخاباتی حوزه کهگیلویه با همکاری شخصیت‌های برجسته‌ای مانند حجت‌الاسلام موحد، عدل هاشمی‌پور و آقای مژدهی و نیز حمایت هواداران بزرگواری راه‌اندازی شده‌اند.

وی تأکید کرد که این نخستین بار است که تمامی نیروها بر روی آقای قالیباف توافق دارند. همچنین، وی بیان کرد که همه باید از ستاد مرکزی پیروی کنند و تمامی ستادهای مردمی نیز بدون هماهنگی با ستاد مرکزی اجازه برگزاری جلسات ندارند. پیشوا اضافه کرد که جلسه امروز ستاد مردمی قالیباف با حضور آقایان روشنفکر و خلقی‌پور با هماهنگی ما برگزار شده و ما خود نیز در آن شرکت خواهیم کرد و هیچ مخالفتی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود که تمامی نیروها به صورت جدی پای کار هستند و با هدف مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، یعنی آقای قالیباف، تلاش خواهند کرد. رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری گردهمایی بزرگی در یاسوج با حضور تمامی ستادهای مردمی و مرکزی قالیباف خبر داد و گفت: این گردهمایی با سخنرانی یکی از مقامات کشوری برگزار خواهد شد. پیشوا اظهار امیدواری کرد که تکلیف انتخابات در دوره اول مشخص شده و به دور دوم نخواهد کشید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
اگه قرار باشه پیشوا و همراهانش با همین تحلیل های آبکی بعد از رای ِوری قالیباف استان رو مدیریت کنند،همون بهتره که قالیباف رای نیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
والا اینقدر که پیشوا مصاحبه میکنه، خود قالیباف مصاحبه نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
اینو راست گفتی تکلیف در دور اول مشخص میشه ولی نه برای شما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین