تاریخ انتشار:۲۲:۳۵ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: 2 نفر از کارکنان شبکه فیبرنوری مخابرات گچساران در حین ترمیم شبکه فیبر نوری بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با آنها مصدوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت:  سهراب بایرامی اصل و افشین قربانی از کارکنان مخابرات شهرستان گچساران بامداد شب گذشته در بلوار ولیعصر گچساران بر اثر تصادف در حین کار مصدوم شدند.
 
موسوی منش گفت: این کارکنان در ساعت یک بامداد شب گذشته برای توسعه و ترمیم شبکه فیبر نوری اقدام و شروع به انجام عملیات ترمیم ومفصل بندی نموده اند.
 
وی اضافه کرد: هر چند این دو تکنیسین جهت عدم اختلال در روند عبور و مرور وسایط نقلیه ، اقدامات ایمنی و تأمینی نظیر قراردادن تابلوهای هشدار دهنده احتیاط و روشن نمودن چراغ فلاشر خودروها را رعایت کردند اما یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بدون توجه به علائم هشدار دهنده ،ضمن برخورد با تابلوهای هشدار و خودروهای کارکنان مخابرات که در محدوده حوضچه ی محل ترمیم فیبر پارک شده بودند موجب مصدوم شدن این ۲ تکنیسین شدند.
 
موسوی منش ابراز کرد: این کارکنان بر اثر این تصادف از ناحیه کمر ، دست و پا دچار آسیب جدی شدند.
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی