تاریخ انتشار:۱۶:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:آزمون ۸ هزار و ۵۳۱ داوطلب استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی این استان در حوزه‌های آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: یونس محمودزاده، تعداد داوطلبان استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان را 13 هزار و 81 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 8 هزار و 531 داوطلب در حوزه های آموزش و پرورش و 4 هزار و 550 نفر در حوزه های امتحانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سه شهرستان کهگیلویه،گچساران و بویراحمد 42حوزه امتحانی آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون استخدامی اموزگار ابتدایی و استثنایی تدارک دیده شده است افزود:از این تعداد 15 حوزه امتحانی در شهرستان کهگیلویه،12 حوزه در گچساران و 15 حوزه دیگر هم در شهرستان بویراحمد آماده برگزاری این آزمون است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد 2 هزار و 746 نفر،گچساران 2 هزار و 72 نفر و در شهرستان کهگیلویه 3 هزار و 713 نفر روز جمعه 18 اسفندماه جاری در این آزمون با هم به رقابت می پردازند افزود:از مجموع داوطلبان شرکت کننده در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش در این سه شهرستان 6 هزار و 373 نفر زن و 2 هزار و 158 نفر مرد است.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آزمون با کمک دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان برگزار می‌شود گفت:از مجموع 13 هزار و 81 نفر داوطلب هم استانی شرکت کننده در این آزمون 9 هزار و 523 نفر زن و بقیه مرد هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی