تاریخ انتشار:۱۶:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:آزمون ۸ هزار و ۵۳۱ داوطلب استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی این استان در حوزه‌های آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: یونس محمودزاده، تعداد داوطلبان استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان را 13 هزار و 81 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 8 هزار و 531 داوطلب در حوزه های آموزش و پرورش و 4 هزار و 550 نفر در حوزه های امتحانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سه شهرستان کهگیلویه،گچساران و بویراحمد 42حوزه امتحانی آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون استخدامی اموزگار ابتدایی و استثنایی تدارک دیده شده است افزود:از این تعداد 15 حوزه امتحانی در شهرستان کهگیلویه،12 حوزه در گچساران و 15 حوزه دیگر هم در شهرستان بویراحمد آماده برگزاری این آزمون است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد 2 هزار و 746 نفر،گچساران 2 هزار و 72 نفر و در شهرستان کهگیلویه 3 هزار و 713 نفر روز جمعه 18 اسفندماه جاری در این آزمون با هم به رقابت می پردازند افزود:از مجموع داوطلبان شرکت کننده در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش در این سه شهرستان 6 هزار و 373 نفر زن و 2 هزار و 158 نفر مرد است.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آزمون با کمک دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان برگزار می‌شود گفت:از مجموع 13 هزار و 81 نفر داوطلب هم استانی شرکت کننده در این آزمون 9 هزار و 523 نفر زن و بقیه مرد هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین