تاریخ انتشار:۱۵:۵۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان با انتشار متنی از سمت خود استعفا داد و دلیل این کار خود را وجود برخی رانت ها و زیاده خواهی ها در مجموعه این شرکت عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار متنی رسمی، انصراف خود از این مسئولیت را اعلام کرد و دلیل این اقدام خود را زیاده خواهی و منفعت طلبی افرادی عنوان کرد که می تواند مورد رصد و پیگیری نهادهای نظارتی استان قرار گیرد.

متن یادداشت انصراف بابک درست بدین شرح است:

بسمه تعالی

اعضای محترم هیات مدیره نمایشگاه‌های دائمی استان

با سلام و احترام؛
ضمن تشکر از حسن اعتماد و همکاری اعضای محترم هیات مدیره سابق نمایشگاههای دائمی از جمله آقایان مهندس وکیلی، مهندس الله دادی و مهندس علیپور نسبت به اینجانب و توفیق خدمت بی ریا در مجموعه نمایشگاهی استان؛
نظر به اینکه از بدو مسئولیت در خرداد ۹۶ و در تداوم فعالیت متولیان سابق، اهتمام لازم در بکارگیری همه توان و ظرفیت های وجودی به منظور تحقق آرمانها و تعالی اقتصادی مجموعه نمایشگاهی استان بعمل آمد اما نهادینه شدن قانون و عدم تمکین اینجانب از درخواست های شخصی برخی افراد جهت تصرف غیر قانونی در منابع مالی نمایشگاه به صورت سند سازی صوری و جابجایی وجوه جهت رتق و فتق شرکت های پیمانکاری این اشخاص سخت آمده و در نتیجه به کارشکنی و چالش منجر گردیده و با چنین شرایطی امکان خدمت استمرار مسئولیت صنفی پاکدستانه و متعهدانه وجود ندارد، انصراف قطعی خویش را از مدیریت نمایشگاه اعلام می نمایم.

به یقین باج خواهی و مصادره منابع مالی نمایشگاه جهت تامین منافع شخصی افراد مدعی خدمت، خیانتی آشکار به مجموعه شریف نمایشگاهی است که با روحیه اینجانب سازگاری نداشته و هرگز شرافت انسانی و حرفه ای خود را نیز به چنین اموری نیالوده ام.

بنا به مراتب کوتاه و مختصر فوق، استمرار فعالیت در چنین محیطی را که نقض همه آرمان های صنفی مجموعه ای شریف است، خلاف شرافت انسانی و صنفی خود می دانم و انصراف را بر ماندن در کنار افرادی که قصد بهره برداری سوء از منابع مالی نمایشگاه را دارند، ترجیح می دهم.

قطعاً در فرصت مناسب مستندات این نوع باج خواهی و خیانت به مجموعه را رسانه ای خواهم کرد.

مجموعه اعضای صنفی واقفند که در بدو شروع مسئولیت اینجانب، شرکت با بدهی میلیاردی به پیمانکاران سایت ؛سنوات، کارکنان، حقوق معوق پرسنل و دستگاههای اجرایی از جمله ارزش افزوده و اداره مالیاتی مواجه بود که در کمترین زمان ممکن با برگزاری منظم عناوین مختلف نمایشگاهی و تعامل سازنده با دستگاههای ذیربط نسبت به تسویه حساب اقدام و خوشبختانه در مدت زمان شش ماهه به درآمد ثابتی هم دست پیدا کردیم.

خوشحال و سرافرازم که در هنگام تحویل این مجموعه، سربلند از آزمایشی خواهم بود که امانت به اینجانب سپرده شد و اینک بدون از تن دادن به زد و بندهای فساد آمیز،جهت ادامه فعالیت به آیندگان واگذار می نمایم.
موفق و موید باشید.

گفتنی است بابک درست در سال های اخیر توانسته بود نظم خوبی در برگزاری نمایشگاه های مختلف در شهرهای مختلف استان از جمله یاسوج برگزار کند به گونه ای که تنوع نمایشگاه ها در جای خود ستودنی است.

از طرف دیگر فردی که این گونه در مقابل مفاسد و رانت بازی عده ای سودجو قرار می گیرد و عطای مدیرعاملی شرکت نمایشگاه ها را به لقای ان بخشید، نشان از پاک دستی وی دارد، خصیصه مهمی که برای یک مدیر ضمن این که به عنوان یک قابلیت مهم و اساسی اطلاق می شود می تواند دشمنی های زیادی را نیز برای وی به وجود بیاورد.

حضور چنین افرادی فارغ از نگاه های سیاسی می تواند در جایگاه های مختلف باعث پیشرفت آن و مقابله با مفسده های مختلف شود و استاندار کهگیلویه و بویراحمد می تواند فارغ از جریانات سیاسی از حضور چنین افراد مستعدی نیز استفاده کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین