تاریخ انتشار:۲۳:۰۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۴ درصد از مجموع داوطلبان کنکور این استان در رشته تجربی با یکدیگر رقابت دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.
هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.
وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین