کد خبر: ۲۳۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، کبری بهروزی اصل مدیر حوزۀ علمیه خواهران حضرت زینب (س) دهدشت در واکنش به حواشی فضای مجازی پیراموان قبر مطهر شهید گمنام جوابیه ای در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است، متن جوابیه به شرح زیر می باشد:
 
بسم الرب الشهداء والصدیقین باعرض سلام واحترام خدمت همه سربازان امام عصر عج درمورد این شهید سعید، حوزه دهدشت از قریب به۱۲سال قبل درخواست داشتند برای تدفین شهید گمنام خوشنام که الحمدلله سال ۴۰۱ موافقت شد و این شهید گمنام رو به حوزه علمیه حضرت زینب (س) دهدشت تحویل دادند همان زمان هم عده خیلی زیادی با این کار مخالفت کردند ولی چون به هر حال چندین بار نامه نگاری شده بود و از خود تهران برای تدفین این شهید گمنام در حوزه علمیه حضرت زینب دهدشت موافقت شده بود با وجود مخالفت‌های دیگران نتوانستن کاری انجام بدن و این شهید گمنام خوشنام الحمدالله در حوزه حضرت زینب سلام الله علیها تدفین و تشییع شدند.
از بدو ورود این شهید خیلی از مردم وطلاب و خانواه های انها برای گذاشتن سنگ قبر این شهید خوشنام اعلام آمادگی کردند ولی چون طرح بارگاه این شهید سعید باید در استان تصویب می شد هنوز هم هیچ خبری نشد و به ما قول دادند که از عید امسال شروع به کار کنند و بعداز تعطیلات حوزه علمیه هم حاج آقا فرمودند که شروع به کار کنید تا انشالله مسئولین هم به فکر بیافتند و با همکاری همدیگر بارگاه این شهید گمنام خوشنام رو به اتمام برسانیم.
حالا چرا در این زمان که حوزه دستور به شروع کار داده چرا یه عده دارند داخل فضای مجازی این صحبت ها را انجام میدهند معلوم نیست امیدوارم که از روی دلسوزی باشد و اگر نه مدیون هستند و باید پاسخگو باشند.
 
اما در مورد زیارت این شهید سعید درب حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از ۷ صبح تا اذان مغرب کاملاً باز هست و زیارت برای عموم آزاد هست و هیچ مشکلی وجود ندارد فقط شب‌ها درب حوزه بسته است که نگهبان تشریف دارند و اگر کسی اون موقع شب برای زیارت بیاد بازم هیچ منعی وجود ندارد و اجازه داده می شود که این قبر شهید گمنام خوشنام در شب نیز زیارت شود و این یه چیز کاملاً قانونی هست شما گلزار شهدای یاسوجم که میرین درب گلزار شهدا رو شب‌ها نگهبان می‌بندد این به خاطر حفظ امنییت این مجموعه هست.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
با سلام بعضی ها منافع خود را در راه ها می دانند بیکارند و وضعیت مالی خوبی دارند آتش بیار معرکه می شوند تا برای مردم مسولان معرکه درست کنند با ظاهر سازی و دلسوزی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین