کد خبر: ۲۳۴۹۴
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: هیاهو و فریادی که بر سر ناکارآمدی در بخش های گوناگون و مدیران وابسته ی خسته و ناکارآمد به صدا درآمد تا از درجازدن و به نوعی عقب گرد در بخش های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و... ابراز نارضایتی کرده باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- محمد نجفی نژاد-یادداشت دریافتی: تقریبا دو سال و شش ماه قبل بود که احمد زاده سکان استانداری کهگیلویه وبویراحمد را بر عهده گرفت وکورسوی امیدی برای تغییر ( و نه تحول) سوسو میزد.

اما هرچه گذشت این کورسوی امید به جای پررنگ تر شدن رو به زوال نهاد و امیدها را به نا امیدی نسبت به تغییر در روندها و پیشرفت استان تبدیل کرد.

حالا اما بعد از گذشت این مدت شاهدیم که قرار گرفتن در مسیر سیلابِ انتصابات قبیله ای وابسته ی به نمایندگان، آورده های قبلی را نیز در خود غرق کرده و به سراشیبی ناکارآمدی کشاند.

گرچه در برهه هایی بحث عزل یا استعفای مشارالیه مطرح شد ولی دست منفعت طلبان جریانی و گروهی، در کنار خودفروختگی رسانه ای برخی رسانه ها، باعث شد که استاندار در میان هیاهو و فریاد مردم همچنان بر کرسی مسئولیت بماند.

هیاهو و فریادی که بر سر ناکارآمدی در بخش های گوناگون و مدیران وابسته ی خسته و ناکارآمد به صدا درآمد تا از درجازدن و به نوعی عقب گرد در بخش های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و... ابراز نارضایتی کرده باشد.

استانداری که با عکس " برنامه کهگیلویه وبویراحمد" برای اداره استان انتخاب شده بود، ظاهرا چارچوبی برای اداره استان و برنامه ای برای آن نداشت تا شاهد این باشیم که در آمارها و رویدادها، " قطار پسرفت" از " قطار پیشرفت" پیشی بگیرد.

نگاهی به وضعیت پروژه سینما مرکز استان (عدم)،تالار مرکزی یاسوج(۱۵ ساله)، مجتمع بزرگ تجاری فرهنگی مرکز شهر یاسوج (۷ساله)، پل چهارم بشار( ۸ ساله)، پارکینگ طبقاتی هفت تیر یاسوج(چند ساله)، پل مهریان یاسوج(۳ساله) ، پروژه تله کابین یاسوج (۱۰ ساله)، تقاطع غیر همسطح مهریان (۳ ساله)، لاین دوم پل سوم بشار (نامعلوم)، راه آهن یاسوج (نامعلوم)، هتل ورزش یاسوج (۱۷ ساله)، بلاتکلیفی ۲۰ هزار متر زمین مجتمع تجاری فرهنگی در قلب شهر ‎یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گویای عملکرد ایشان در بحث عمرانی بوده است و از مابقی شهرستان ها علی الحساب فاکتور گرفته می شود چرا که مشت نمونه خروار است.
رتبه یک تا سه خودکشی در استان، افزایش طلاق (خبر نگران کننده ای از طلاق در یکی از شهرستان‌های کوچک استان داده شد که آمار طلاق در این شهرستان ۹۹ درصد است) ، اعتیاد ( ۱۲ هزار معتاد در استان) ، افزایش ۴۵ درصدی جرائم اینترنتی، مقام اول تا سوم کهگیلویه و بویراحمد در جمعیت کیفری، وضعیت نگران کننده شرب خمر در استان و... از دلایلی است که می توان گفت برنامه منسجمی برای آسیب های اجتماعی و بحث فرهنگی وجود نداشته است.
نگاهی به حوزه اقتصادی به عنوان بزرگترین مطالبه مردم و موضوعاتی از قبیل:
*وزیر کار: در کهکیلویه و بویر احمد با بیکاری شدید روبرو هستیم.
*رتبه نخست کهگیلویه و بویراحمد در تورّم (سال۱۴۰۱)
*طبق آمار مرکز آمار ایران نرخ تورم اردیبهشت استان کهگیلویه وبویراحمد ۵۱.۹ درصد است که دارای دررتبه چهاردهم کشوروتورم این استان از تهران مرکز کشور بیشتر وبالاتر است.
*رتبه آخر در اعطای وام ازدواج در سال ۱۴۰۱
*وزیر اقتصاد: در کهگیلویه وبویراحمد ۴.۵ تا ۵ درصد حجم از سپرده‌ها را در استان سرمایه گذاری می‌کنند و باقی را به سایر استان‌ها ارسال می کنند.
این آمارها و صحبت ها نشان دهنده وضعیت در حوزه اقتصادی می باشد و سخن راندن در این موضوع اسراف و اتلاف کلمات است.
کسب رتبه آخر نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان متوسطه دوم رشته های ریاضی و تجربی برای استان کهگیلویه وبویراحمد از سوی وزارت آموزش و پرورش و از طرفی حذف سهمیه برخی مناطق محروم و عشایری کهگیلویه و بویراحمد از جذب در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، نبود معلم در مدارس ابتدایی گاها تا یک ماه و مسائل آموزش و پرورش که خود بهتر از آن آگاه هستند نشان دهنده وضعیت آموزشی در استان است.

تبدیل شدن دانشگاه علوم پزشکی به محلی برای جدال سیاسیون و صاحبان قدرت، افشای دلیل کنار گذاشتن غلام نژاد در نامه او ( عدم انتصابات سفارشی)، گلایه های مردمی از کمبود دارو در ایام گوناگون، گلایه ها از وضعیت بیمارستان ها، خدمات ضعیف در برخی مراکز بهداشتی و درمانی و... نیز وضعیت بخش درمانی استان را نشان می دهد.
افتضاح برگشت بودجه، سکوت در برابر سد تنگ سرخ، مماشات در برابر غارت خرسان ۳، حرکت لاک پشتی در برابر سد آبریز، پروژه های عمرانی بر زمین مانده، رتبه های بد حوزه اقتصادی، وضعیت نارحت کننده آموزشی و تربیتی ، رهاشدگی حوزه فرهنگی، نسیان ورزشی، انتصابات انفعالی و سفارشی ، ماندگاری مدیران ناکارآمد قبلی و... همه و همه نشان هایی از یک بیماری در کهگیلویه وبویراحمد دارد.
بیماری ای که جز با جراحی و گاه تعویض یک مدیر آن هم در سطح کلان نمیتوان امیدی به درمان آن داشت و در این مورد باید به سراغ خود استاندار رفت.
همه آمارها خبر از لزوم خداحافظی با استانداری دارد که ارکان مدیریتی او اینک اسیر ناکارآمدی شده اند و استان محروم ما را در محرومیت بیشتر فرو می برد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۰
یا هو
|
United States of America
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اتفاقا با اشک تمساح خیلی امتیاز گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
بهترین استانداری تو عمرت دیدی،تو دردت اومده ههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
عصر دنا .ای کاش قاضی بودم و تو فقط یک شاکی داشتی.میدانستم چه بلایی سرت بیاورم.نه بخاطر استاندار
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
ایشون ماموریت خود که همانا قبولی موحد بود
بنحو مطلوب انجام داد . پاداششه هم خواهد گرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
آقای استاندار بوتاکسی حیا کن تورابقران استان مارو رها کن ،ابروی استان مارو بردی ،چقدر دروغ گفتی ومیگویی ،چقدر خودنمایی میکنی یاگریه میگنی یاسنگ هول میدی،یابراخودنمایی پوتین میپوشی ادعای ادمای کاری رو درمیاری ولا قسم اینا همش خودنماییه ،چطور روت میشه جلوی مردم یاسوج وایسی
پاسخ ها
لر غیرت واصالت دارد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
خجالت بکش واز خدا بترس . افترا مسخره کردن شما دستکمی از دزدی وزنا نیست ... شما حیا کن با این احن بی ادبانه سخن گفتن ..معلومه سوادت زیر ششم ابتداییه
یک واحد تولیدی بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
با حضور این استاندار و مدیران ناکارآمد کنونی کمترین چیزی که به آن بها داده میشود اشتغال و تولید است. انشا الله با حضور نمایندگان مجلس جدید و قدرتمند استاندار جدید معرفی و بلافاصله نسبت به تغییر مدیران نالایق و ناکارآمد کنونی اقدام شود تا شاهد تحول در وضعیت اشتغال و تولید در استان باشیم.
هههههههالعععععللللهههههههههههههههههههههه
|
United States of America
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
واقعا خیلی تحت فشاری مدیر عصر فنا.....توکه مخالف دولتی ودنبال منافع هستی با چه رویی؟؟؟ اینهمه دروغ وکذب گویی شرم اوراست واقعا

استاتدار ما بهترین استاندار کشور هست وبشدت مورد اعتماد دولت وریس جمهور با این دروغ پراکنی به جان خودت چیزی گیرت نمیاد برو پی کارت طفلک.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
هاجون خوت
بویراحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
شکی نیست استاندار انسان شریف وخوب وبا ایمانی است بزرگترین عیبی داشت مبخواست همه را راضی نگهدارد از امام جمعه تا نمایندگان وسیاسیون و...وهرمدیر ناکارامدی معرفی کردند ایشون بکار گرفتند واین شد نتیجه خواسته های نامعقول نمایندگان وامام جمعه وسایر سیاسیون قوم گرا....
غ ب
| Germany |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اتفاقا ناکارآمدترین استاندار استان بوده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
هر روز که ایشان در این منصب باقی بماند به معنای یک روز عقب ماندگی بیشتر استان است.
احسان
|
United States of America
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
مگه استاندار داریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استاندار نماینده عالی دولت در استان بوده و باید مجری سیاست های دولت و درجهت تقویت دولت گام بردارد و با توجه به اینکه وظیفه نماینده گان مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن بوده و وظیفه ای تحت عنوان مهره چینی در ادارات و دخالت در امر انتصابات پیش بینی نگردیده و استاندار اگر بدون لابی گری نماینده گان انتخاب گردیده باشد نباید گوش به حرف نماینده بوده و مدیران را بدون شناخت و آگاهی از تعهد و تخصص شان انتخاب نماید ولی متاسفانه در استان هم نماینده گان اصل تفکیک قوا را رعایت نکرده و هم استاندار توانایی نه گفتن به آنها را ندارد و شاهد انتخاب مدیران و ابقای مدیرانی از دولت قبل هستیم که نه به خاطر تخصص شان ،بلکه به خاطر چرخش از این نماینده ّه آن نماینده و... ابقا یا انتخاب گردیده اند ، نه اینکه به آقای رئیسی رای نداده و اعتقادی به دولت ندارند بلکه شاید دل در گروه نظام هم نداشته باشند و هدفشان کسب صندلی قدرت و برآورده کردن انتظارات نماینده باشد . این امر باعث ناامید شدن نیروهای انقلابی و دوستدار نظام و ولایت شده ،هر چند نباید این گونه برخوردها و بی مهری ها موجب عقب نشینی آنها در دفاع از نظام و ارزشهای آن گردد. آقای استاندار محترم بداند ضرر این انتصابات متوجه وولت و شخص رئیس جمهور محترم خواهد شد و بیم آن می رود که حد اقل در استان آقای رئیسی رئیس جمهور تک دوره ای باشد هر چند که آقای استاندار خود منشا انتصابات فامیلی و دخالت در امر انتصابات در ادارات بوده و این نوع انتصابات و ابقائ مدیران دولت قبل در اداراتی همچون جهاد کشاورزی ،آموزش و پرورش به عینه مشاهده می گردد.
دیدبان عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
دست های پلید پشت پرده سایت غصبی عصر دنا کیست ؟
سایتی که علیبازی مسئولش بود و لغو مجوزش کردن و ابلن برای خودشان گرفتنش .این سایت باید شفاف سازی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
در یک کلام احمدزاده آن چنان استان را به فلاکت و نابودی کشاند و آن چنان به سرمایه اعتماد مردم لطمه وارد کرد که تا سال های سال باید برای ترمیم امید از دست رفته و فرصت سوزی ها ی بی پایان و حرافی های بی عملکرد او کار فرهنگی شود کارهای عمرانی پیشکش
الهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
در زمان احمدی‌نژاد و رییسی مدیران بی سواد و بی بنیه به کار گمارده شدن از جمله مدیر کل میراث فرهنگی
منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
چون این اقای مثلا دکتر اصلا دکترا نداره تمام کسانی هم که کنارشن از مشاور و معاون تمام مدرک هاش جعلی و بی ارزشه یه مشت ادم دزد و مال مردم خور و رشوه گیره دور خودش جمع کرده که با استفاده از اونا مثلا خودشو بکشه بالا ولی از زمانی که همین حضرات اونجا جمع شدن به واسطه گند کاری هاشون کارهای اینم بالا اومد چه پول های که از مردم تیغ زدن و کردن تو شکم زن و بچه هاشون یه مشت نون حرام خور و نمک به حرام که فقط با سرکیسه کردن مردم روزگار میگذرونن از هر نفر 50ت. گرفته باشن سر به فلک میذاره ولی خوشبختانه دیگه حناشون برای مردم رنگ نداره و انشالا به امید خدا مدارک تمام تیغ زنی هاشون با مستندات وفاکتور ها انتقالی ها همه رو میشه به حول وقوه الهی فعلا در اضطراب باشن تا مستندات اماده بشن که ر کل کشور اینا رو بشناسن یه مشت دروغگو که فقط با زبان لاف ابادانی میرفتن بزگان میگن مرد باش یه زره باش نان حلال نان حلال میاره .نون حرام حرام لقمه و دزد میاره
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استانداری که خودش هم میدونست توانایی و جایگاه اداره یه مدرسه ابتدایی رو هم نداره .فقط در همچین سیستمی یکی مثل ایشون پیشه استاندار .خدا لعنت کنه اونای که فقط دنبال امیال و منافع خودشون هستند و باعث سپردن استان یه همچین فردی شدند
ناشناس
|
Austria
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بررسی کنید به پسرعموهاش، خواهرزاده هاش و دامادهای چه پست ها، وام ها و رانتهایی داده است. این هم مثل امثال صدیقی و پناهیان فقط با کارهاش به اسلام ضربه میزنه ولی متاسفانه مثل اونها با رانت و پارتی به کارش ادامه میده ولی قطعا کارمای دنیا و عذاب آخرت در پیش روش هست، جالبه وسط این همه فساد بوتاکس و رنگ مو رو هم فراموش نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بسیارضعیف ..هرکه هم بعدازاین بیادازاین بدتره...ایشون فقط توحوضه علیمه امام صادق علیه السلام یه طلبه معمولی بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اف بر شما که این همه خدمت دکتر احمدزاده را با عقده و غرض ورزی نادیده میگیرید واین جوری مینویسید چی شده که به خاطر طمع چند روزه دنیا ایطور حرص میزنید مگه این استان چند پست دارد که به همه شما برسد دست بردارید از این همه ناسپاسی اگه شما دنیا طلبان بذاره ایشون کارش بلد بس کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
ازامارهای روی کاغذ وشعاروحرف درخصوص جذب بودجه اول هستیم امادرواقعیت وعمل درتمام موارد آخرین استان هستیم ایادراین استان کسی پیشرفت یاعمران یا تغییری می‌بیند
احمد ررمجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
با نام و‌یاد خدا تا جایی که از حرکات استاندار نا کار آمد برمی آید ایشان دارد زیر پایش رو سفت تر می کند و همه شاعد هستیم که مرتب در تدارات نیرو میکارد باعث بد بختی و شرمندگی برای این استان هست
ناشناس
|
Italy
|
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استاندار یاسوج را به بنگاه تبدیل کرده
دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
چقدر مستعد ایستادن سر فلکه عسلویه و کارگری بوده اصلأ قیافه و سوادش به این حرفها نمیخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
مهمترین اشتباه استاندار در آستانه سال ۴۰۳ گماشتن جمالی ناکارآمد و ناتوان در راس مدیریت مهمترین و اثرگذارترین دستگاه فرهنگی استان یعنی آموزشوپرورش است که امیدواریم تجدیدنظر کند
مهدی
|
Italy
|
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
تمام کمبودهای مرکز استان رو نوشتی و همشون بالای ۳تا۴ سال هستن و تا ۱۷سال رفتی، چندتا استاندار از یاسوج داشتید یکبار جرات داشتی جلوی استانداری بری و حرفی برای گفتن داشته باشی تازه بعد ۱۵سال تاخیر در پروژه ها از خواب بیدارشدی و امثال شما بفکر استان نیست فقط هدف تغییر استانداره، دوره استاندار هم تموم میشه ولی این استان با داستان سرایی امثال شما به جایی نخواهد رسید، پیشرفت زمانی خواهی داشت چرا استاندار قبلی کارهای عمرانی و ... را پیش نبرد،،تمامی مکانهای ورزشی و تفریحی باید مردم پول پرداخت کنند چه ربطی به استاندار داره. امثال شما به فکر دلایل اعتیاد و مرگ جوانان نیست و فقط در حد یک متن کوتاه که فقط وفقط درحد اینکه صفحه ای پر بشه والا هیچ نظرات مثبتی ندارید،، استاندار با حرف های امثال من و شما برکنار نخواهد شد ولی اگر به فکر جوانها هستید سعی کنید دنبال صفحات اقتصادی و جذب سرمایه باشید که به هیچ وجه با شرایط استان سرمایه گذار وارد نخواهد شد و به دلایلی ایجاد شغل نخواهی داشت،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
از زمان حضور ایشان در استان شهر یاسوج یک درصد پیشرفت فیزیکی نداشته فقط در انتخابات وانتصابات سردسیری و گرمسیری دخالت کرد تمام ادارات را میدان جنگ روانی کرد مثل آموزش پرورش علوم پزشکی بجای کارکردن فقط در فکر تغیرات مدیران بود واحسنت به عصر دنا که این همه طرحهای شهر یاسوج را که نشان از ناآگاهی ایشان نسبت به مسایل میدانی و ناکارآمدی ایشان در این سمت که نماینده دولت است ذکر کردند و واقعا به بهترین وجه ممکن به همه چیز اشاره کردن و می دانیم که هیچ ضد یاس با هیچ مسولی ندارد وکارش را به خوبی انجام میدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بله چون از ۳نماینده استان ۲ تاش مخالف دولت فعلی هستند دولت‌فعلی هستند باید زود عزلش کند
دستاورد استاندار فرستادن دومخالف‌ دولت به مجلس بود
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
از کوزه همان برون تراود ، که در اوست، یا مشت نمونه خروار است ،استاندار استان ما هم در حد قواره هیئت دولته، توقع بیش از حد معمول نداشته باشید.
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
از کوزه همان برون تراود ، که در اوست، یا مشت نمونه خروار است ،استاندار استان ما هم در حد قواره هیئت دولته، توقع بیش از حد معمول نداشته باشید.
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
البته که استاندار سزاوار رفتنه و استاندار بعد هم مثل همین خواهد بود اما شماها هم چون منافع شخصی تون تامن نشد حرف میزنید و این وسط کسی به فکر مردم نیست
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استانداری که نتونست یک مصوبه درخصوص ترافیک شهر یاسوج داشته باشه حتی در خصوص تعریض خیابان جمهوری بدرد مشکلات این مردم نمیخوره وباید هر چه زودتر بره .وتنها کاری که کرده تعویض نیروهای دور وبری خودش بود
نصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استاندار به این بی کفایتی ازاوایل انقلاب تاکنون دراین استان نیامده پست بخشداری ازسرایشان هم زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
دراین استان به علت حسادتهای قومی وقبیله ای ، فرزندان نخبه خود را نمی توند تحمل کنند لذا این اخلاق و منش دراین استان یل طولانی دارد ، احمد زاده نسبت به استاندارهای مختلف استان که غیره بومی بودند بیشتر وبهتر کار کرد ولی بعضی از رسانه ها به این حساتها دامن می زنند نمی توانند فرزندان بومی خود اعم از استاندار و نمایندگان مجلس را که کنار هم قرار بگیرند می تونند کارهای بزرگتری انجام دهند ، ببینند ،مرتب به این اختلافات می دمند وسعی می کنند احمد زاده را تخریب کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
سلام استاندار استان بسیار ضعیف است متاسفانه اغلب پروژه های عمرانی استان و دنا و بویراحمد تعطیل است پیشرفت لاک پشتی داشته اند مثلا همین جاده پاتاوه به لوداب را نگاه کنید واقعا شرم اور است که بعد از گذشت چند دهه هنوز اغلب تونلها هیچ روشنایی ندارند هزاران نقاط حادثه خیز هم دارد..در زمان همین استاندار ارای مردم به ناححق در سبد رای دیگری نوشته شد و رای مردم پایمال شد و حق الناس نابود شد و ایشان و مقامات اجرایی هیچ اقدامی برای احیای حق الناس و مبارزه با پول پاشی ها و دسیسه ها انجام ندادند و اجازه دادند تا این بدعت های شوم و خطرناک. و کثیف به یک فرهنگ و رویه تبدیل شود خدا قطعا کسانی که انتخابات مجلس را اینگونه برگزار کردند و‌رای و حق الناس را نابود کردند نمی بخشد و اه و نفرین مردم علیه همه پوپل پاشان و دسیسه گران و تایید کنندگان این انتخخابات معیوب است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
فکر می کنی مثلا با این پروژه‌هایی نام بردی با رفتن احمد زاده و آمدن استاندار بعدی مرتفع می گردد خیر مشکلات زیر ساختی و مدیریتی ،قومگرایی و حسادتهای قومی وقبیله ای بعث شده این استان درجا وعقب بماند و بحث مسائل فرهنگی در این استان یل طولانی دارد.
یاسس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
حرفاش درسته عصر دنا حقیقت میگه و حقیقت تلخ تا زمانی ک اشنا بازی و طایفه گرایی فک میکنید نتیجه استان همینه مثل الان نظر دادنتون ک میگین بهترین استاندار تو ک مبگی بهترین ایا جز خودت کسی هم تایید میکنه 80درصد مردم یاسوج یا تو شل شرف اباد یا تو سیل همه نقاط شهر یا تو ترافیک شهر یا تو بیکاری شهر هی چی بگیم
بیکاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استاندار اگه دستم بود بز هم دستت نمیدادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
حرف های شما بوی نفاق،جنگ،تعفن و....میدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
درود بر استاندار بالیاقت وپرتلاش انصافا تنها استاندار در تاریخ استان هست که مرتب به تمام نقاط استان سر میزند و پیگیر تمام مشکلات استان هست
علی
|
Germany
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بهترین عملکرد داشته تو چرا دردت میاد برا مردم داره کار میکنه
رمضان پارسا بازنشسته فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
مدیر حلقه به گوش موحد که کهگیلویه بزرگ را چنان خار کرده هیچ‌کس در شهرستان نمانده وفرار را بر قرار ترجیح داده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
خدایی رفتنش خیلی دیر شده چه صبری دارند مردم
کیارش
|
Turkey
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
هرچی سرتون بیاد کمتونه... همیناییم که عصر دنا گفت از سرتون زیادیه...یک لر خوب یک لر مردست... احمدزاده بدبخت یه گوشه نشسته داره نونو ماستشو میخوره...چکار به اون دارین... مشکل وجود این استانه که نمیدونم چرا منحل نمیشه و استانای دیگه سرپرستیتونو قبول کنن
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
شما اگر شعور و شخصیت داشتید به یک استان توهین نمی کردید‌.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
خدا شاهده هر چه فکر میکنم چرا کسی نیست یه کاری کنه این استاندار را جمع کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
هر روز ادامه کار احمدزاده برای استان خسران عظیم است
استان را از چنگ این آدم ضعیف و عقده ای و عقده ای های کنارش که همان فامیل و بستگانش هستند نجات دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
... بره ....تر میاد انی هم کار خودش کرده باید بره دیگری بیاد غارتگر وقتی... شاه دوذ باشه این هم حق داره الکی استاندار نشد شرط براش گذاشتنه باید باکیسه خالی بری وباکیسه پر بزگردی
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
از زمانیکه این استاندار اومد، عدم مدیریت در استان بیداد می‌کند و با مدیریت اشک تمساحی و حفظ صندلی خود و جلب رضایت نمایندگان فعلی صرفآ در جهت حفظ منافع خود و نمایندگان با دادن باج به نمایندگان دست به انتصابات فامیلی که تعدادشون اینقدر زیاد هستن که همه مردم به عین شاهدن...مثلآ با اینکه معاون سیاسی ایشان در انتخابات با همکاری فرمانداران به انتخاباتی پراز تقلب که بیشترین نمودش در کهگیلویه که معاون سیاسی استاندار پسر عموی آقای موحد بود ،انجام داد.#استاندار استیفا#...معاون سیاسی استیفا دهد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
میدونی چرااینطورشدا؟
چون تکرارمزخرفات امثال نویسنده مقاله باعث فرارسرمایه گذارهاگردیده
اگر است میگویید آستین بالا بزنید درجهت توسعه اقتصادی استان قلمی وقدمی یاسکوت کنیدیاپاپیش بگذارید
ابو مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بهترین و پاک ترین استاندار تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر احمد زاده هست
ایشان دکترای جزا و جرم شناسی دارد یکی از قوی‌ترین استانداران تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد ه شمار می‌رود
آقای احمدزاده استانداری پاکدست، باسوادو جهادی می‌باشد،،
کاردانی ایشان برای همه و از جمله ریاست محترم جمهوری اثبات شده است
خبرگزاری عصر دنا هرچه گفت غرض و اغراض شخصی بوده،،،،و مطمئناً خرافاتی که در این مقاله نوشته شده است کاملاً غیر واقعی عقده‌ای گرایی بوده
در تاریخ کشور ما کدام استاندار مثل آقای احمدزاده جهادی بوده و مثل یک نیروی عملیاتی پای کار بوده و از تمامی نقاط محروم استان به صورت فیزیکی رکشی می‌کند و مشکل مردم را ل می‌کند
،،،ننگ بر شما که سید اولاد پیغمبر را ین چنین تخریب می‌کنید

لیاقت شما امثال استانداران اسبق می‌باشد که حتی جواب سلام کسی را نمی‌دادند

درود خدا بر جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار مردمی و جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد
صیاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
چرا استاندار خوبی هست باپای خودش صبح میروه استانداری وظهر برمیگرده
جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
کاری‌ به ماقبلش‌ نداریم برای‌ ۲۰۰‌ هزار نامه ای که مردم از‌ روی‌ فقر‌ و‌ فلاکت‌ به ریاست‌ جمهوری‌ دست‌ درازی کردن‌ برای‌ اشتغال و‌ چندغازی‌ برای‌ کمک‌ مالی به چه‌ تعداد نامه‌های مردم‌ جواب‌ داد
آیا‌ عرضه‌ پیگیری‌ داشتند‌ شماهایی‌ که دارید سنگ‌ این‌ استاندار رو‌ به سینه میزنید جواب‌ بدید‌ کدام نامه‌ ها جواب‌ داده‌ شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
به لطف وجود احمدزاده در این منصب رئیسی چهار تا رای هم نمیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
به نظر میاد استاندار ضعیف و ناتوان و کم سواد پیام مردم را گرفته است حقیفت امر این است که احمدزاده بسیار منفور است و هم طرفداران دولت و هم مخالفان دولت در عزل او متفق القول هستند
گیلویه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
میگن احمد شاه ریشش بلند شده بود بهش گفتن چرا ریشتو نمیزنی گفت اینقدر از ایرانی بودن خودم متنفرم که نمیخوام حتی خودم تو اینه ببینم ایران ماه سرطان گرفته درد ما این استان نیست ریس جمهور کارش درسته وزیر کارش درسته استانداران کار میکنن که احمدزاده کار کنه مجلس کارش درسته کی تو این مملکت کار میکنه که احمدزاده بکنه حالا این استاندار هم عوض میشه با استاندار بعدی چکار میکنه یطور حرف میزنید انگار استاندار بعدی امام زمان میخواد بشه اخی سی بخت ایران زمین چنگیز مغول وقتی وارد ایران شد تو همدان رو به مردم کرد‌ و گفت من از طرف خدا اومدم یا خودم اومدم یه پیرمرد همدانی گفت تو نه از طرف خدا اومدی نه از طرف خودت بی عرضگی ما باعث شده بیای چنگیز اگر ما غیرت داشتیم تو اینجا نمیومدی حالا بگید چه چیزی باعث شده روزگار ما اینطور بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اینم از استاندار دولت انقلابیتون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
تاجگردون و بهرامی شوتش میکنن بیرون


الان استاندار میاد گریه میکنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.