تاریخ انتشار:۱۴:۱۴ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تکمیلی/
عصر دنا: سرباز کهگیلویه و بویراحمدی در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

درگیری پلیس بندر گناوه با اشرار مسلح منجر به شهادت یک سرباز و  یکی از مأموران نیروی انتظامی شد.
شب گذشته مأموران انتظامی استان بوشهر در بندر گناوه، حین کنترل و تأمین امنیت منطقه با تعدادی از افرد شرور که قصد ناامنی را داشتند به صورت مسلحانه درگیر شدند.
متأسفانه در این درگیری سرباز سید نوید موسوی از کهگیلویه و بویراحمد و ستوان‌یکم جلیل درازه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
تیم‌های اطلاعات عملیات انتظامی از همان ساعت اولیه مبارزه همه‌جانبه با اشرار مسلح و دستگیری قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.
سرباز شهید سید نوید موسوی اهل منطقه خیرآباد شهرستان گچساران است.
بر اساس اطلاعیه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گچساران زمان و مکان تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت سید نوید موسوی اعلام شد.
در این اطلاعیه آمده است : مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت فردا پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ از جلوی فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران برگزار و پس از انتقال به منطقه خیرآباد در آرامستان زادگاهش روستای ده ناصر با خاک سپرده می شود.
 
تکمیلی

عامل شهادت سرباز وظیفه پلیس در دیلم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق و شرور مسلح و عامل شهادت سرباز وظیفه در یک عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.

 
عامل شهادت سرباز وظیفه پلیس در دیلم دستگیر شدسردار حیدر سوسنی در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: ساعت ۲۱ سه‌شنبه (۹ فروردین) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهر امام حسن پارک شده است، گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود که بلافاصله دستگیری عامل این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس، هویت قاتل شناسایی شد و این در حالی بود که وی به طور مکرر محل اختفای خود را تغییر می‌داد.
 
وی عنوان کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس با اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار سوسنی گفت: متهم حین دستگیری مقاومت کرده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کرد، که با تیراندازی پلیس مجروح و مجبور به تسلیم شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین