تاریخ انتشار:۱۲:۱۸ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: دست‌اندرکاران میدان میوه و تره یاسوج در اقدامی قابل تقدیر در حالی که میوه فروشان سیب‌زمینی را به قیمت 15 تا 16 هزار تومان به دست مردم می‌دادند، سیب‌زمینی وارداتی درجه یک وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است و با کمترین قیمت عرضه می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دست‌اندرکاران میدان میوه و تره یاسوج در اقدامی قابل تقدیر در حالی که میوه فروشان سیب‌زمینی را به قیمت 15 تا 16 هزار تومان به دست مردم می‌دادند، سیب‌زمینی وارداتی درجه یک وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است و با کمترین قیمت عرضه می‌کند.
 در حالی که زیر سایه عدم برنامه‌ریزی و نبود مدیریت کارآمد و کارساز محصولات کشاورزی و میوه با قیمت بالا به دست مردم می‌رسد و برخی از دستگاه‌های دولتی هم به جد پای کار نیستند تا از مشکلات مردم بکاهند، میدان میوه و تره بار یاسوج در اقدامی قابل تقدیر، سیب زمینی وارداتی برای کنترل قیمت‌ها وارد بازار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است.
واردات سیب زمینی برای کنترل بازار
توزیع سیب زمینی با قیمت 9 هزار تومان در میدان تره بار یاسوج و مراکز خرده فروشی
 امیری سرمایه گذار میدان میوه وتره بار یاسوج گفت: سیب‌زمینی «نو» از مزارع گواهی شده خارج از کشور با رعایت اصول قرنطینه‌ای و تحت نظارت سازمان حفظ نباتات برای مصارف صنعتی، خوراکی وارد کشور شد.
امیری افزایش قیمت سیب زمینی را دلیل واردات سیب زمینی دانست و افزود: به دلیل کمبود در بازار قیمت این محصول کشاورزی افزایش پیدا کرد و ما هم به منظور رفاه حال مردم و اینکه این محصول پرمصرف با قیمت بهتری دست مردم عزیز برسند، اقدام به واردات سیب زمینی با کیفیت از کشورهای همسایه کردیم.
وی افزود: با تزریق این میزان از سیب زمینی در بازار کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر رفع کمبود این محصول کشاورزی در بازار، این محصول پر کاربرد با قیمت ارزان و زیر قیمت میادین دیگر به فروش می رسد.
وی گفت: سیب زمینی‌های وارداتی درجه یک وبالاترین کیفیت را دارد و با قیمت هر کیلو 9 هزار تومان به فروش می‌رسد این درحالی است که به دلیل کمبود «سیب زمینی» در بازار کشور و استان این محصول با قیمت 15 تا 16 هزار تومان به ازای هرکیلو به فروش می‌رسد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار میدان میوه وتره بار یاسوج در ادامه با اشاره به اینکه ما این توانایی و آمادگی را داریم تا مغازداران استان هر محصولی که نیاز داشته باشند برای آنها چه از داخل و چه خارج از کشور تامین کنیم، گفت: متأسفانه هنوز برخی از دلالان در بازار میوه یاسوج جولان می‌دهند و با سنگ‌اندازی‌ها در مسیر این میدان به کارشکنی‌های خودشان ادامه می‌دهند.
امیری افزود: تا زمانی که دستگاه‌های متولی و نظارتی عزم‌شان برای مبارزه با گرانی و دلالی میوه در استان جزم نشود سودجویان به کارشکنی خودشان ادامه می‌دهند.

 

روابط عمومی میدان میوه و تره بار یاسوج آدرس مراکز توزیع میوه و محصولات کشاورزی را به شرح زیر اعلام کرد.
۱- میدان مرکزی میوه و تره بار واقع در تلخسرو
۲- مرکز خرده فروشی شماره یک چهار راه هلال احمر
۳- مرکز خرده فروشی شماره 2 فلکه جهاد
4-مرکز خرده فروشی شماره ۳ خروجی پل اول بشار ترمینال سابق
۵-مرکز خرده فروشی شماره ۴ بلوار قرنی جنب سوله بازار ماهی سابق

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار