تاریخ انتشار:۱۹:۲۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: نگاه ویژه به مرکز علم و فناوری ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، فرماندار کهگیلویه امروز طی یک بازدید از مرکز رشد این شهرستان بازدید و بر رفع کمبود های زیرساختی در راستای توسعه وحمایت از واحدهای فناور مستقر در مرکز تاکید کرد. 

سید حمزه محقق‌زاده در حاشیه بازدید با بیان اینکه استقرار مرکز رشد فناور در شهرستان از گام‌های مثبت در راستای مسیر توسعه پایدار است عنوان داشت: رفع مشکلات در این حوزه واحد های فعال فناور را به خط تولید و ساخت و ساز و در نتیجه اشتغال پایدار و افزایش روحیه امید در بین نخبگان نزدیک می کند. 

محقق زاده افزود: توسعه فعالیت‌های مرکز رشد و فناوری می تواند در تحقق شعار سال نقش مهمی ایجاد کرده و باعث شکوفایی در اهداف شود

وی فعالیت پارک علم و فناوری در شهرستان کهگیلویه را در راستای مطالبه مردم و به ویژه جوانان نخبه و دانشگاهیان دانست و برای کمک به رفع مشکلات فضای کاری مرکز قول مساعد داد.

شهریار جمالی رئیس مرکز رشد کهگیلویه نیز در این دیدار تامین فضای کاری شایسته و پایدار را مطالبه جدی و شرط فعالیت موثر این مرکز دانست.

وی با اشاره به حمایت مرکز از برگزاری رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ افزود: هم افزایی دستگاهها و ادارات در ترفیع مشکلات زیرساختی زمینه‌ساز کارایی و اثر بخشی مرکز رشد فناوری شهرستان خواهد بود.

گفتنی است هم اکنون ۲۰ واحد فناور در حوزه مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، صنایع خلاق هنری و فرهنگی، کشاورزی، گردشگری در مرکز رشد کهگیلویه فعالیت می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.