تاریخ انتشار:۱۱:۳۲ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید امان اله جهانبین  اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح احتمالی در نقاط پرتردد و خطرپذیر استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مبادرت به استقرار پست های موقت، جدای از پایگاه های ثابت و شبانه روزی در سطح استان شده است.

وی افزود: تا با به کارگیری نیروهای امدادی و خودروهای امداد و نجات نسبت به تسریع در انجام عملیات‌های امداد و نجات جاده ای و ترافیکی و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و سوانح احتمالی و افزایش ایمنی و آرامش روحی و روانی مردم در سفرهای نوروزی اقدام نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنابراین طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ با رویکرد عملیاتی و پیشگیری از بیماری‌های کرونا با تکیه بر وظایف و شرح خدمات مصوب ابلاغی به مدت ۲۰ روز با استقرار پست های موقت و آمادگی کامل پایگاه ها و مراکز عملیاتی امداد و نجات در سراسر استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه می یابد.

جهانبین ابراز داشت: در هر شبانه روز ۱۷۱ (نفر روز) نیروی امدادی در قالب ۱۷ تیم عملیاتی در صحنه و۱۸ تیم پشتیبانی و آنکال در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ در ۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری( ثابت) و چهار پایگاه موقت(سیار) خواهند بود.

وی ادامه داد: این نیروها از ۹دستگاه آمبولانس، ۱۲ خودروی امداد و نجات کمک دار، ۵ خودروی ست نجات دو دستگاه کامیون دو دستگاه آرگو بهره مند اند و آمادگی شبانه روزی شماره تماس تلفنی(۱۱۲) مرکز پاسخگویی به نیازمندی های امدادی در خدمت هم استانی ها و مسافران نوروزی خواهند بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار