وی با یادآوری قرارداد ال 90 و افزایش 30میلیون تومانی قیمت این خودرو با وجود تکلیف خودروساز به عرضه آن با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان، قیمتگذاری خودروهای جدید خارجی در رده زیر 30 میلیون تومان را تابع نظام عرضه و تقاضا و ضوابط قیمتی سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرفکننده و شورای رقابت دانست. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نظام قیمتگذاری خودرو در کشور را نابسامان و دردسرساز توصیف کرد و افزود: خودروسازان همواره دلیل درخواست افزایش قیمت خودرو را نوسان در قیمت مواد اولیه و هزینههای سرباری تولید اعلام کردهاند و این مساله به معضل بزرگی برای قیمتگذاری خودرو مبدل شده است. فولادگر چاره پایان دادن به بگومگوهای قیمتی بین خودروسازان و متولیان خودرو را اصلاح ساختار و خطوط تولید شرکتهای خودروساز دانست. نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: خودروسازان داخلی موظف به عرضه خودروهای بهروز در ردههای قیمتی زیر 30 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و 100 میلیون تومان و به بالا هستند، همانطور که کشورهای توسعه یافته برای همه طبقات درآمدی خودروهای بهروز و با کیفیت تولید میکنند.