کد خبر: ۲۶۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۰۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور امروز برگزار و ضمن تجلیل از خدمات علی احمدزاده، یدالله رحمانی به عنوان استاندار جدید معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا آیین تکریم و معارفه یدالله رحمانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز سه شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور،زینی وند معاون سیاسی وزیر و نمایندگان مردم شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی،آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج،فرمانده سپاه فتح،فرمانداران،دادستان یاسوج،رئیس کل دادگستری،اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های دولتی،رجال سیاسی و سایر اقشار در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در این آئین از خدمات سید علی احمدزاده استاندار سابق استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و یدالله رحمانی بعنوان استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در ابتدای این آیین هاشمی معاون سیاسی استانداری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:با تمام محدودیت های موجود سید علی احمدزاده با صداقت و توانمندی در حوزه عمرانی زیرساختی و طرح های نیمه تمام برای استان تمام توان خود را به کار گرفت.

هنوز صحبت های هاشمی تمام نشده بود که همهمه و اعتراضات با تکرار جمله"دروغه، دروغه.." آغاز شد و معترضین به صحبت های هاشمی با تلاش مجریان و مسئولان ساکت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت های انسانی،فرهنگی،مادی و..در استان اظهار کرد:۲۵ درصد نفت صادراتی،۱۰ درصد روان اب ها در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند و از این باب مردم توقع دارند قدمی در راه رفع محرومیت های استان برداشته شود.

سید نصیر حسینی ضمن بیان طولانی بودن زمان اجرای پروژه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:در سال ۱۳۷۳ جاده دهدشت به پاتاوه کلنگ زنی و در سال۱۴۰۲ با نواقصاتی به بهره برداری رسید همچنین پتروشیمی در سال۱۳۸۵ کلنگ زنی و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که بیان کننده طولانی بودن پروسه بهره برداری پروژه ها در استان است.

وی ضمن تقدیر از سید علی احمدزاده ابراز کرد:باتوجه به کارنامه درخشان رحمانی در حوزه های مختلف و اشراف بر طرح ها و برنامه ها امید است در این جایگاه عملکرد خوب و قابل توجهی داشته باشند و جذب اعتبار برای استان را در برنامه داشته باشند.

متن و حاشیه‌های تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/رحمانی: آمده‌ام با همکاری شما وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم

محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد سید علی احمدزاده و تبریک به یدالله رحمانی بعنوان استاندار جدید گفت:برخی دولت ها بصورت سلیقه ای و بدون در نظر گرفتن خواست مردم عمل کردند باید دانست هرکجا حقوق مردم در میان باشد ما بعنوان نمایندگان این استان در کنار مردم خواهیم بود.

بهرامی تاکید کرد:از بین ۸ گزینه معرفی شده برای این سمت تنها دو مورد بر اساس شاخصهای کمیته انتصابات تایید شدند که یدالله رحمانی شخص برگزیده و انتخابی نمایندگان نیز بوده است.


وی تسلط و شناخت نسبت به مردم و مسائل استان را از شاخصه های اصلی مدنظر فرد انتخابی برشمرد و خاطرنشان کرد:عدم شناخت کافی استاندار از استان یعنی اتلاف زمان برای تسلط بر امور و معیارهایی چون تایید بزرگان،شناخت خانوادگی،و همپایی ایل بزرگ قشقایی در بحث عشایر جنوب از دلایل تایید رحمانی است.

بهرامی در پایان بااشاره به ماجرای دنای شمالی از وزیر کشور خواست در تعامل با منافع مردم و ملت باشد و یاداور شد:دنا تنها از منافع استان نیست بلکه دنا برای کل کشور است همانگونه که خلیج فارس برای کشور است دنا برای زاگرس و برای همه ملت است.

در این بین افرادی با صدای بلند خطاب به بهرامی میگفتند"شجاعانه بگو دنا برای مردم ایران است"

متن و حاشیه‌های تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/رحمانی: آمده‌ام با همکاری شما وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم
وی بااشاره به عدم دسترسی بسیاری از روستاها به جاده ارتباطی و وجود پتانسیل های بالا در استان تصریح کرد:نمایندگان مدیران و مسئولان برای ترقی استان و رفع محرومیت ها در کنار هم باشند.

وی با بیان ناکارامدی برخی مدیران تاکید کرد:در بحث ارزیابی عملکرد مدیران در دولت طرحی اماده شده که تبدیل به قانون میشود و مسئول رفوزه کنار گذاشته میشود.

حجت الاسلام سید اقبال راستگوئی مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به استاندار جدید و تقدیر از سید علی احمدزاده در این سمت گفت:وفاق عامل ایجاد همدلی و کاهش تعصبات قومی و قبیله ایست اکنون که رئیس جمهور نیز چنین شعاری را برگزیده برهمگان لازم می اید دست به دست هم داده و با همدلی و مشارکت در جهت پیشرفت استان قدم برداریم.

وی بیان کرد:زائر سرای مشهد الرضا ،راه اندازی سایت زایرین و عتبات عالیات در مرز شلمچه،مجتمع راهیان نور در خرمشهر،همکاری با کنگره شهدا و گلزار،کمک کم سابقه در ساخت مصلی،حوزه علمیه،تکریم ائمه جماعات و پل شهید طیب از فعالیت های صورت گرفته است که تاکید بر اطلاع رسانی انها بوده است.

متن و حاشیه‌های تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/رحمانی: آمده‌ام با همکاری شما وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم

در ادامه این آیین سید علی احمدزاده برای اخرین بار پشت تریبون استانداری قرار گرفت و نطق خودرا اغاز کرد،صحبت های پایانی احمدزاده بی پروایی برخی حاطرین را به دنبال داشت که در پی شلوغی ایجاد شده احمد زاده با صدای رسا خطاب به حاضرین گفت:حقیقت ها را نادیده نگیریم و در انتخاب کلام و بیان و قضاوت صادقانه قضاوت کنیم.


احمدزاده سپس به بیان عملکرد خود در مدت زمانی که بر کرسی استانداری تکیه زده بود پرداخت:احیای کارخانه قند،هزینه ۱۷ میلیارد تومان در پتروشیمی و پیشرفت ۹۰ درصدی،احداث جاده پاتاوه دهدشت، پل وحدت،بهره بردادی از سه فاز جاده کمربندی یاسوج که بیش از ۱۲ درصد تلفات رانندگی مربوط به این کمربندی بوده و...و تعداد زیادی از فعالبت هایی که شاید جایی به ان پرداخته نشد و کسی هم اگاهی چندانی نداشت.


احمدزاده دلی پر و صدایی که بدون ترس و واهمه از همهمه ایجاد شده از مخالفین جمعیت بالا میرفت و ناگفته هایی که به زبان جاری کرد و شاید کسی از انها اطلاعی نداشت.


در اغاز از عملکردش گفت که عده ای فریاد زنان مانع شدند اما صداقت گفتارش همگان را ساکت کرد،از پروژه های نیمه تمام گفت و از کارخانه های احیا شده از سفر های چند روزه و خستگی های مسیر های طولانی از بیداری و سرکشی های نیمه شب از یادگار اتش سوزی کوه خامی گفت و عمل جراحی که در سکوت در اذای خدمتش نصیبش شده بود.


اکنون دیگر کسی فریاد اعتراض نداشت انچه حاکم شده بود سکوت بود که شرمسای را در چهره تک تک معترضین لحظاتی پیش فریاد می زد.

متن و حاشیه‌های تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/رحمانی: آمده‌ام با همکاری شما وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم
احمدزاده از مردم خواست در کنار مسیولین باشند و درخواست حلالیت و ادای حق و حقوقی که ناخواسته از کسی سلب شده داشت. در پایان همهمه و اعتراض جای خود را به دست و سوت حاطرین داد و احمدزاده برای همیشه از سمت استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد خداحافظی کرد.

سردار اسکندر مومنی با یاداوری همرزمی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ هشت ساله گفت:رشادت ها و دلاوری های بسیجیان و رزمندگان در جبهه و ایمان و تعهد و متانت در پشت جبهه ها مثال زدنی بود.

وی بااشاره به نیاز کنونی کشور به همدلی،امنیت و ارامش اظهار کرد:مردم در یک انتخاب سالم رئیس جمهور مورد نظر خود را برگزیدند و شعار کنونی رییس جمهور وفاق ملی بوده و بر این عهد استوار است.

وزیر کشور با بیان تاکید ریاست جمهوری بر وفاق ملی خاطرنشان کرد:اعتقاد راسخ دکتر پزشکیان بر این است که یک فرد،یک قومیت و یک جناح نمیتواند کشور را به تنهایی مدیریت کند بلکه اصل بر مدیریت همگانی و حضور همه افراد و قومیت هاست.

مومنی همکاری و همراهی مردم از هر قومیتی در دوران دفاع مقدس را نمونه وفاق ملی برشمرد و خاطرنشان کرد:همگان با همکاری بدون در نظر گرفتن قومیت و جناح برای حفظ کیان و دفاع از اسلام جنگیدند و اکنون نیز باید برای حفظ و ابادانی این سرزمین همراهی مردم و وفاق ملی لازم است.

مومنی انتخاب شایستگان و کارآمدان را از برنامه های مورد تایید دولت دانست و عنوان کرد: استاندار براساس معیار ها و شاخص های تعیین شده و ارزیابی های صورت گرفته انتخاب شده و در این مسیر توصیه و سفارشی پذیرفته نبوده و نیست، تاکید و اصرار افراد برای قرار گرفتن در این منصب منجر به حدف از این چرخه شده است.


اخرین سخنران این ایین یدالله رحمانی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد بود که با استقبال حاظرین همراه بود.

رحمانی گفت: بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، کار خود را در کهگیلویه و بویراحمد شروع کردم و در مدت ۴ سال فعالیت در برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد با روحیات مردم استان اشنا شدم.

وی اظهار کرد:از این مردم محبت فراوان دیده‌ام، اوج این بزرگی و محبت، دفاع‌جانانه فرزندان فرهیخته استان در هیئت وزیران از من بود.

رحمانی رشد در دامنه دنا و همدلی با مردم این دیار از ویزگی های خود برشمرد و بیان کرد: امید که با کمک و همدلی و وفاق بتوانیم استان را بهتر بسازیم، آمده‌ام در دولت پزشکیان به کمک شما و با همدلی شما، وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: باید به برنامه‌ریزی، مدیریت منابع آب، حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و پتانسیل‌های استان بپردازیم که در آینده به این موضوع خواهم پرداخت.

رحمانی با تاکید بر اجرای سیاست های دولت و سیایت های ابلاغی مقام معظم رهبری افزود: استان باید سراسر کار و تلاش باشد و وظیفه اصلی ما باید بهبود معیشت مردم باشد چرا که فلسفه حضور در این جایگاه حل مشکلات مردم است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هم استانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
همیشه باید نشون بدیم که ته دنیاییم و نهایت بی فرهنگی
چقدر زشته که هجوم میبریم به یک جلسه رسمی برای داد زدن و برهم زدن جلسه
هنوز هزار سال از دنیا عقبیم و حالاحالاها باید بدویم تا به حداقل های دنیای امروز برسیم.
عصر عصر هوش‌مصنوعی و اکتشاف فضاست و ما هنوز در حال صدا بالا بردن و فریاد زدنیم.
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
تا الان هیچ وفاقی از بهرامی ندیدیم بهرامی یک کم آهسته تر،هیچ کس مثل تو قومی و منطقه ای عمل نمی کند ونکرد ،همه دم از زیلایی لوداب ومارگون و پاتاوه بزنید از محرومیت این مناطق فقط حرف بزنید وبچه هاشون رایکی یکی حذف کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین