تاریخ انتشار:۱۲:۳۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: استعدادیابی و انتخابی تیم ملی از بازیکنان فوتبال نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عباس چمنیان سرمربی تیم ملی در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرپرست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۵۰ نفر در مرحله اول و دوم از شهرستان ها، مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد ۴۴ نفر انتخاب شدند.

حمید کرمی افزود: در این مرحله و با حضور آقای چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور ارزیابی های لازم از بازیکنان انجام می گیرد و برگزیدگان به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور هم گفت:استان کهگیلویه وبویراحمد هجدهمین استان هدف ماست که دارای استعدادهای خوبی در ورزش فوتبال است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی