تاریخ انتشار:۲۰:۴۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از پیگیری متعدد و مراجعه به سازمان شهرداری ها و سازمان برنامه و بودجه کل کشور، ۱۵ دهیاری استان همچون دستگاه های دولتی بودجه می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: علی‌ محمد روستا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: کد دستگاه های اجرایی برای ۱۵ دهیاری واجد شرایط استان اخذ شده است و برای ۱۵ دهیاری دیگر اخذ خواهد شد.

وی افزود: این کار بعد از پیگیری متعدد و مراجعه به سازمان دهیاری ها و سازمان برنامه و بودجه کل کشور نتیجه داد و این ۱۵ دهیاری همچون دستگاه های دولتی بودجه می گیرند.

وی عنوان کرد: همچنین با رایزنی های صورت گرفته برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر تا سقف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی اخذ شد.

روستا تصریح کرد: امسال، ۳۵ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدماتی از قبیل بیل مکانیکی، ماشین آتش نشانی، مینی لودر، لودر و کامیونت خریداری و در اختیار شهرداران استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از محل ماده ۴۲ و ۵۸ قانون ارزش افزوده مبلغ ۵۰۰ تا سه هزار میلیون ریال به دهیاری ها کمک می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی