تاریخ انتشار:۲۰:۳۱ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: شهردار یاسوج فعالیت های شهرداری در نقاط مختلف این شهر را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کیوان آشنا در جمع خبرنگاران بیان داشت: عملیات احداث کانال بزرگ دفع آب‌های سطحی در بلوار قرنی خیابان کلینک تامین اجتماعی با اعتباری نزدیک به چهل میلیارد ریال و به طول ۴۰۰ متر در حال اجراست.

وی ادامه داد: پروژه جدول گذاری در شرف آباد (محله بختیاری ها) با اعتبار یازده میلیارد ریال به طول ۱۰۰۰ متر نیز در حال اجراست.

شهردار یاسوج گفت: دال گذاری و ترمیم پل‌های معابر شهر توسط سازمان عمران و حوزه تاسیسات در حال انجام است.

آشنا خاطرنشان کرد: ادامه عملیات زیر سازی و آسفالت در فرعی‌های زیرتل توسط سازمان عمران و حوزه معاونت عمرانی شهرداری در حال اجراست و آسفالت گلزار ۴ زیرتل نیز در مراحل پایانی است و پس از ان گلزار‌های ۷ و ۸ نیز آسفالت خواهد شد.

کیوان آشنا افزود: زیرسازی فرعی‌های خیابان شهید واعظی در شهرک جهاد در دست اجراست و سپس نسبت به آسفالت این فرعی‌ها اقدام خواهد شد.

آشنا به رنگ آمیزی و پاکسازی جداول و بلوار‌های شهر گریزی زد و گفت: این عملیات با هدف زیباسازی و آشکارسازی بلوار‌ها در آستانه ماه مهر توسط توسط مدیریت ترافیک شهرداری و سازمان پسماند در ورودی شهر از فرودگاه تا بنسنجان در حال انجام است.

وی به اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز گریزی زد و گفت: عملیات اجرای سیستم بارانی با هدف صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب در بلوار‌ها و میدان‌های سطح شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یاسوج و معاونت خدمات شهری آغاز شده است.

آشنا افزود: گلکاری و فرم دهی شمشاد‌ها در بلوار‌ها با هدف زیبا سازی و ایجاد نشاط در فضای شهری نیز هم اکنون در حال انجام است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی