تاریخ انتشار:۲۱:۴۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
در بازدید سرزده از نهالستان آبشار یاسوج عنوان شد:
عصر دنا: رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از نهالستان آبشار یاسوج بر حمایت قاطع از انفال تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مجموعه منابع طبیعی برای حفاظت از انفال گفت: همیشه علاقه‌مند و پای کار حمایت قاطع از منابع طبیعی و انفال هستیم.

محمدمهدی صالحی افزود: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز هست، طرح بزرگی است که بحمدالله منابع طبیعی استان نیز عملکرد خوبی به تناسب منابع و امکانات داشته است.
وی تأکید کرد: در مقابل دست درازی به منابع طبیعی محکم بایستید و ما هم طبق وظیفه خود قاطعانه حمایت می‌کنیم.
رئیس سازمان بازرسی استان با اشاره به اینکه در شورای دستگاه‌های نظارتی به‌صورت ویژه به حمایت قاطعانه از منابع طبیعی خواهیم پرداخت، بر اهمیت برنامه‌های ترویجی و فرهنگ‌سازی در زمینه حراست از منابع طبیعی تأکید کرد.
صالحی پیشنهاد داد: با توجه به قرارگیری نهالستان در محدوده آبشار یاسوج برنامه‌های فرهنگ‌سازی به‌ویژه نصب تابلو‌هایی با پیام‌های حراست از منابع طبیعی در اطراف نهالستان و در معرض دید عموم مردم انجام شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم در این بازدید با قدردانی از زحمات سازمان بازرسی استان برای شناسایی آسیب‌ها و پیشگیری از مخاطرات منابع ملی و حفظ انفال گفت: حسب منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پارسال ۱۳ نهالستان دائمی و موقت (شامل ۸ مورد دولتی، ۴ مورد خصوصی و ۱ مورد مشارکتی) را تجهیز و آماده تولید نهال کردیم.
جاویدبخت افزود: در سال اول این طرح عظیم و مردمی توانستیم عملیات نهالکاری و بذرکاری را با اجرای پویش‌های مختلف مردمی و با حضور اقشار مختلف از جمله: بسیج و سپاه، دانش آموزان، طلاب، هلال احمر، تشکل‌های مردم نهاد و همیاران طبیعت در سطح حدود ۲۶۸۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی استان انجام دهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی