کد خبر: ۲۶۸۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۳۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: آقای محقق‌زاده روزی که به فرمانداری رفت به عنوان تحفه به آن نگاه کرد بلکه با اکراه آن را پذیرفت و امروز جزو فرمانداران موفق است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بهزیستی دهدشت با بیان اینکه اخلاص در عمل و گام در جهت رضای خدا شاخصه اصلی مدیر در نظام اسلامی است،گفت: فرماندار کهگیلویه عملکرد موفق و قابل قبولی دارد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: آقای محقق‌زاده روزی که به فرمانداری رفت به عنوان تحفه به آن نگاه کرد بلکه با اکراه آن را پذیرفت و امروز جزو فرمانداران موفق است.

موحد تصریح کرد: اگر خدمت برای رضای خدا باشد آن چه خدا بخواهد می‌شود. فریادها و خواستن‌های دیگران خللی در کار وارد نمی‌کند. کار خدا بدون مبنا و جهت نیست.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مدیر این است که پشت میز ننشیند،افزود: گفتمان با جامعه هدف یک بعد قضیه است ابزار رسیدن به هدف و خدمت بهتر مهم است.

موحد بیان کرد: رئیس بهزیستی کهگیلویه جاهای مختلف پیگیری کرد تا وضعیت اداری و معیشت و توسعه خدمات را فراهم کند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود؛: مدیر پای‌کار باید درب وزارتخانه را تکان دهد پول که خودبخود نمی‌آید.

وی با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای انجام امورات شهرستان گفت: ۲ماه برای پیگیری کار یک مرکز حمایتی دیشموک تلاش کردم و برای ارتقای دیشموک و چاروسا به شهرستان ۳۰۰بار پیگیری شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
کهگیلویه تحقیرشده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
جناب موحدشماکه مدیون ایشون هستی اگرایشون نبود که شماامروزدرمجلس نبود !!!!
ضرب المثل معروفی هست یک آقایی رفته بک نفرمقنی آورده گفته دراین زمین یک چاه آب برام حفرکن مقنی گفته این زمین آبی برای حفرچاه ندارد وحفرچاه بی فایده هست ،صاحب زمین گفته اگربرای من آبی ندارد.برای شماکه نان دارد،حالااگرباانتخاب فرمانداران کهگیلویه بزرگ بدبخت وتحقیرشدندامانتیجه این انتصابات شده تکرارانتصاب شمابرای بیچارگی حوزه کهگیلویه ،وصدالبته پستهای کلیدی ونان ،آب داربرای طایفه ات
خواننده
|
United States of America
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
دقیقا مثل خودت که ماشالله آخر موفقی و دنده عقب پیشتاز
ووو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
محقق، فهمی از فرمانداری نداره. بسیار بد عمل کرد. موحد هم در باطن چشم دیدنشو نداره. فقط دم انتخابات به سود موحد عمل کرده مورد تمجیده
احمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
مردم که قضاوت خوبی از ایشون فرماندار ندارند...جناب موحد شما که با تقلب ایشون و حق کشی ایشون نماینده شدی بایدم تقدیر کنی ..نمیدونم چه جوابی برا خدا دارین
کهگیلویه مظلوم وغارت شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
ناکارآمد ترین فرماندار تاریخ کهگیلویه....از اقوام نزدیک موحد......
علی
|
Germany
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بشدت ضعیف است اصلا وظیفشو نمیدونه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی