تاریخ انتشار:۲۱:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل ارتباطات فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از ۱۶ طرح فیبر نوری درآینده نزدیک، استانی سبز در حوزه ارتباطات خواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رادمنش در حاشیه جام رسانه امید گفت: 16 طرح فیبر نوری در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.

مدیرکل ارتباطات،فناوری و اطلاعات استان افزود:با اجرای این طرح‌ها، هزار و ۲۰۰ روستای استان تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۷ قرار داد برای اجرای فیبر نوری در منازل و کسب و کار‌ها در حوزه شهری نهایی شده است.

رادمنش با بیان اینکه در طول سه سال گذشته حدود ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مسیر‌های روستایی برای اتصال سایت‌های ارتباطی روستایی کار شده است گفت: حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر هم در مسیر‌های روستایی در فاز بعدی در دست اجرا داریم.

مدیرکل ارتباطات، فناوری و اطلاعات استان با اشاره به اجرای ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در حوزه شهری اضافه کرد: طرح فیبر نوری به زودی شهر‌های چرام، دهدشت و گچساران افتتاح می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.