کد خبر: ۲۴۶۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۳۹ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برای رسیدگی فوری به موضوع نوزادان دوقلو در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج دستور ویژه صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛دستور فوری به تیم حراست،معاونت درمان و تیم بازرسی این دانشگاه جهت رسیدگی سریع،دقیق،کارشناسی و قاطع در خصوص نوزادان دوقلوی تازه متولد شده در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج را،صادر کرد.

دکتر جاودان سیرت اعلام کرد: این موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و به خانواده نوزادان اطمینان می دهیم تمام توان خود را برای بررسی و پیگیری دقیق و کارشناسی شده برای این مسئله به کار خواهیم گرفت.

وی افزود؛بعد از بررسی دقیق وکارشناسی،حصول نتیجه را به افکار عمومی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش وبدا؛مادر بارداری(ivf) با مراجعه به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج پس از معالجه و تولد فرزندان نارس وی،مدعی شده است که مسئولان بیمارستان می توانستند بهتر از این نوزادان مراقبت کنند.

گفته می شود این نوزدان دوقلو (ivf)، نارس"زیر ۲۵ هفته" در بخش آی سی یو (ICU) بیمارستان بستری هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
البته نوزاد 5 ماهه رو خیلی نمیشه روی تضمین سلامتش نظر صریحی داد. اسمش روشه دیگه نوزاد نارس... بعضی خانواده ها دیگه از پرسنل پزشکی و درمانی توقع بیجا دارند.. اینجا که آمریکا و المان نیست که با تجهیزات پیشرفته و پرسنل مجرب و برجسته بخوان مرده رو زنده کنن.. اینجا ایرانه ضمن اینکه از نوزاد 5 ماهه هم انتظار و تضمین سلامت نمیشه داشت.. توقعات بیجای بعضی خانواده ها حقیقتا ناشی از عدم سواد و آگاهی اونها نسبت به موارد علمی هست و همیشه دیگران در نظر اونها مقصر هستند و خودشون عاری عیب و ایراد... این درست نیست باید منطقی حرف زد و عقلانی فکر کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
بی کفایتی اولبرمی گرده به خود جناب رئیس دانشگاه !!

باید شهامت استعفی رو داشته باشته !!

در غیراینصورت عزل ایشون ، واجب الوجوب هست !!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی