تاریخ انتشار:۱۸:۱۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود، در یاسوج سازماندهی شده و مشارکت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید جواد هاشمی مهر با اشاره به انتخاب اعضای هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام می شد.

وی گفت: بنابراین فرصت کم بود و از قبل باید زمینه برگزاری انتخابات در استان ها فراهم می شد.

وی افزود: هیات های اجرایی قبل از اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند و مشخص شوند، تعیین شده بودند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: شاید بسیاری از این افراد در هیات های اجرایی موضع نداشته و یا موضع خود را تغییر داده باشند و اکنون امکان جابه جایی و تغییر آن ها وجود ندارد.

هاشمی عنوان کرد: توصیه می کنیم برای چینش نیروها از همه جریان های سیاسی استفاده شود و به فرمانداران اعلام شده در چینش افراد بر سر صندوق ها همه جریان های سیاسی دیده شوند و مراعات همه جریان های سیاسی شود.

وی بیان کرد: ۸۵۳ صندوق رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده و همه شرایط و زیرساخت ها از جمله صندوق ها و دستگاه های احراز هویت برای برگزاری انتخابات فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از مشکلات پیش آمده در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در برخی شهرهای استان، افزود: بخش اول، به دلیل بروز مشکل در پسورد و رمزی بود که شورای نگهبان داده بود و این مربوط به کل کشور بود و رفع اشکال شد.

وی تاکید کرد: بخش دوم مربوط به چند نفر از کاربران بود که سر صندوق حاضر نشدند و جابه جا شدند، هم اینک از کارمندان دولت استفاده شده تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

برچسب ها: جواد هاشمی مهر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی