تاریخ انتشار:۱۹:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: باحکم دبیر کل گروه جهادی ایران سربلند مسئولان ستاد دکتر قالیباف در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده منصوب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،طی احکام جداگانه از سوی دبیرکل گروه جهادی ایران سربلند،حجت همتی فر و سید علی اکبری نسب به عنوان مسئولان ستاد قالیباف در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده منصوب شدند.

در این احکام آمده است:

با صلوات بر محمدوال محمد
بدین وسیله نظر به تعهد، تخصص و نیز تجارب ارزنده و روحیه جهادی، جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد
شهرستان لنده و کهگیلویه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب می نمایم .

ما میخواهیم یادآور مردان بی ادعایی باشیم که بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند و نشان دهیم هنوز هم روحیه بسیجی و همت جهادیست که «خدمت و پیشرفت را برای سرزمین کهن و پر افتخار به ارمغان آورد.
امید است با اتکال به ذات اقدس حضرت باریتعالی و توسل به ائمه اطهار(ع) و تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلابی اسلامی مبنی بر حضور پرشور و حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جموری شایسته است در اجرای سیاست های گروه جهادی ایران سربلند مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف و بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو معمول نمایید. .
موفقیت شمارا از درگاه خداوند متعال خواستارم.


محمد مهدی غفاری دبیر کل گروه جهادی ایران سربلند

معرفی مسئول ستاد قالیباف در کهگیلویه و لندهمعرفی مسئول ستاد قالیباف در کهگیلویه و لندهمعرفی مسئول ستاد قالیباف در کهگیلویه و لنده

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.