تاریخ انتشار:۲۲:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی خواهان توضیحات معاونت امور عمرانی استانداری در خصوص پیگیری نکردن مصوبات استانداری پیرامون مشکلات مادوان شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، سلیمان خوش اندیش با اشاره به پیگیری گروه مطالبه گری شهیدنواب صفوی گفت: جلسه‌ای در تاریخ شانزدهم تیر سال گذشته با ریاست استاندار محترم، معاونین استانداری و مدیران کل در سالن جلسات استانداری برگزار و مصوباتی تصویب شد. 

وی با تاکید بر این‌که این جلسه به همت مطالبه گران شهید نواب صفوی برگزار شده بود، بیان کرد: نظام مسائل و مشکلات مادوان در قالب دفترچه‌ای در اختیار تمام دستگاه‌ها و مدیران کل استان قرار گرفت

و با دستور استاندار محترم روستا معاونت امور عمرانی استانداری مسئول پیگیری مصوبات شد. 

مدیر گروه مطالبه‌گران شهید نواب صفوی ادامه داد: متاسفانه بعد از یکسال از تاریخ مصوبات فقط ۲ مصوبه توسط فرماندار بویراحمد در حیطه آسفالت و روشنایی معابر پیگیری شد و باقی مصوبات نیز به فراموشی سپرده شد. 

خوش اندیش با اشاره به اینکه انفعال و عدم پیگیری مسئولین مربوطه باعث فراموشی مصوبات توسط مدیران استان شد، گفت: از جمله مصوبات بحران آب شرب مادوان، کمبود سرانه آموزشی، و نبود طرح تفصیلی شهری بوده که در حیطه اختیارات معاونت عمرانی است. 

وی خاطرنشان کرد: مناطق مادوان، بلهزار و مهریان که اکنون چهارمین شهر پرجمعیت و مهاجرپذیر استان شده متاسفانه از ادوار گذشته تاکنون مورد کم توجهی مدیران استانی قرار گرفته و سبب بروز مشکلات زیادی شده است. 

این مطالبه گر به مشکلات مطرح شده در این جلسه اشاره و عنوان کرد: کمبود آب شرب این مناطق بارها در جلسات مطرح شده؛ اما به علت بی‌توجهی و فراموشی مدیران خروجی ملموسی نداشته است.

 خوش اندیش اضافه کرد: از بهمن ماه ۱۴۰۲ آب شرب این منطقه سهمیه بندی شده و در فصل گرم سال درصورت حل نکردن مساله، وارد بحران شدید و تنش آبی مانند سال گذشته خواهیم شد. 

مدیرگروه مطالبه گری شهید نواب صفوی در پایان گفت: گروه مطالبه گری منتظر پاسخ معاونت عمرانی و مدیرکل آبفا می‌ماند و درصورت عدم پاسخگویی و شفافیت قطعاً رویکرد اعتراض قانونی دیگری را اتخاذ خواهد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی