تاریخ انتشار:۱۸:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: محفل انس با قرآن به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت دوشنبه شب در روستای گناوه از توابع شهرستان گچساران به میزبانی خانواده شهید علی حسین صیاد باحضور قاریان و مداحان گروه قرآنی معراج شهرستان گچساران برگزار گردید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، در این مراسم که به منظور یادبود شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین صالحی پیرامون شخصیت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ایراد سخن پرداخت ویاد وخاطره شهدای خدمت را گرامی داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه این آئین اظهار داشت : به پاس قدردانی از زحمات شهید جمهور،خادم الرضا(ع) و شهیدان خدمت این محفل انس با قرآن کریم برگزار شده است و ثواب آن به روح شهدای خدمت اهدا می‌شود.
اورنگ نارکی افزود : برگزاری مراسم های سوگواری و عزاداری از دیگر برنامه‌های هایی است که اجرا شده است.
نارکی با بیان اینکه سرفرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگ‌مردانی است که با تقدیم جان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکردند، اظهار کرد: شهید رئیسی احیاگر خدمت جهادی و انقلابی بود که با تلاشی شبانه‌روز در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم خدمت می‌کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین