تاریخ انتشار:۱۲:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد
عصر دنا: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان كهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی در طرح انتخاب معلمان نمونه شامل خلاقیت، نوآوری و ابتكار، فعالیت‌های علمی، تحقیقات و پژوهش یکی از معلمان استان به عنوان نمونه كشوری انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان كهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله شاخص‌های ارزیابی در طرح انتخاب معلمان نمونه داشتن خلاقیت، نوآوری و ابتكار، فعالیت‌های علمی، تحقیقات و پژوهش است که یکی از معلمین استان ما با دارا بودن این شرایط بعنوان معلم نمونه كشوری انتخاب شد.


به گزارش عصر دنا محمد جمالی افزود: سیده ژیلا انجم روز، فوق لیسانس رشته حقوق جزا و دبیر دبیرستان‌های یاسوج و دبیر دبیرخانه راهبری کشوری قرآن و پیام‌های آسمان مستقر در استان،معلم نمونه كشوری از استان كهگیلویه و بویراحمد شد.

وی بیان كرد: موفقیت‌های علمی، رتبه‌های برتر جشنواره الگوی تدریس، جشنواره‌های نوآوری، ابتكارات و ارائه مقالات پژوهشی و علمی در زمینه معلمی از فعالیت‌های معلم نمونه كهگیلویه و بویراحمدی است.
وی اظهار داشت: معلم نمونه كشوری كهگیلویه و بویراحمد و سایر استان‌های كشور از تاریخ ۹لغایت ۱۲ اردیبهشت با مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش دیدار می‌کنند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین