تاریخ انتشار:۱۶:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌‌وبویراحمد در حاشیه حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولان استانداری سامد (۱۱۱)، از راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف چابک‌سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی در تمامی ادارات کمیته امداد استان، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، قباد مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد، نهادی مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند تشکیل‌شده و از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به نیازمندان استفاده می‌کند، گفت:  ما از طریق سامانه سامد تلاش می‌کنیم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد هستند، تصریح کرد: به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانواده‌های تحت حمایت اجرایی شده است.

مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی هم‌زمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.

وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.

وی گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه می‌توانند با واردکردن کد ملی خود به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های هفتگی امداد استان درطول سال فراهم سازی و تدارک ملاقات عمومی مردم با مدیرکل امداد استان بوده که دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۴انجام می پذیرد.

مبشری افزود: دراین ملاقات‌ها،  درخواست‌های مردمی در حضور آنان بررسی و به حوزه‌های تخصصی جهت پیگیری و انجام مساعدت لازم ارجاع می گردد.

به گزارش بشارنیوز،  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد  امروز ۲۳ اردیبهشت ، در سامانه سامد استانداری، پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های ۲۰  نفر شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی