تاریخ انتشار:۲۲:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت
عصر دنا: مسئولان کهگیلویه به مناسبت هفته هلال احمر با سرکشی از خانواده شهدا یاد و خاطره امدادگران شهید سوق را گرامی داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، در آستانه کنگره ملی 2 هزار شهید استان و به مناسبت بزرگداشت هفته هلال‌احمر مسئولان کهگیلویه از خانواده شهدای امدادگر سرکشی کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار با تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: عزت، شوکت و اقتدار جمهوری اسلام مرهون جانفشانی شهداست.

امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: کشوری که روزی مستعمره بود و به دیوار دیگران تکیه می کرد امروز دیگران به ایران که مثل کوه باعظمت است، تکیه می‌کنند.

وی با اشاره به وابستگی ایران در دوران پیش از انقلاب،افزود: امروز به برکت خون شهدا حرفی برای گفتن در همه عرصه های مهم دنیا داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با قدردانی از رنج پدران و مادران شهدا تصریح کرد: پدران و مادران شهدا نسل جوان دینی و عاطفی الهی تربیت کردندکه امام آنها را سرباز در گهواره خواند.
وی ادامه داد: در عملیات وعده صادق اگر موشک های ما از آسمان کربلا عبور می کرد قطعا شهدا دیدند و تکبیر گفتند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این دیدار شهدا را قهرمانان همیشه جاوید وطن خواند و گفت: استقبال عظیم مردم از اجلاسیه‌ها نشاندهنده دینداری مردم و علاقه به خانواده شهداست.

سید علی اصغر پوربهشت افزود: همه ما در قبال ایثار خانواده شهدا مسئول و موظفیم.

هم چنین حجت‌الاسلام موسوی‌امجد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گفت: 30 تن از شهدای استان امدادگر بودند.

وی ادامه داد: اجلاسیه شهدای امدادگر استان یکی از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهداست.

در این دیدار از خانواده امدادگران شهید سید بهروز رضویان و سید احمد غلامی سوق تجلیل شد.

سرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوقسرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوق

سرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوقسرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوقسرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوقسرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوقسرکشی از خانواده شهدای امدادگر سوق

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.