کد خبر: ۲۳۹۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: آینده مشخص خواهد شد چه بلایی بر سر اسراییل آوردیم هیمنه پوشالی استکبار را در هم شکستیم امریکا را ذلیل کردیم.این مسیر به اذن الله ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، سردار حمید خرمدل شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه 128 شهید بهمئی خیل جمیعت شرکت کننده در این محفل معنوی را تداعی کننده حضور 25 هزار نفری در اجلاسیه سال97 خواند و گفت:کجا هستند کسانی که می گویند مردم از انقلاب و نظام دست کشیدند این شکوه حضور را ببینند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم حضور سردار غیب‌پرور در این مراسم افزود: به رغم برنامه‌ریزی انجام شده اما به علت کسالت سردار نتوانستند حضور پیدا کنند بنده حامل پیام ایشان هستم.

سردار خرمدل در پاسخ به چرایی برگزاری اجلاسیه ها  تصریح کرد:ماهیت دفاع ما با همه جنگ ها متفاوت است ان جنگها دنیایی و برای غیر خداست دفاع ما برای خدا بود همه رزمندگان برای خدا رفتند جان و جوانی خود را تقدیم کردند. در همه جنگ ها یک نابرابری وجود دارد کشورهای ضعیف در مقابل کشورهای قدرتمند شکست می خورند یا تضعیف می شوند یا تسلیم ما اما در مقابل تمام بلوک شرق و غرب ایستادیم و سربلند بیرون آمدیم و نتیجه خون شهدا و صبر خانواده شهدا قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: برکت خون شهید و وجود رزمندگان برای مردم عظمت آفرید مردم اگر در اجلاسیه حضور پیدا می کنند می گویند راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و نمی گذاریم خون شهدا هدر برود. شهید بالاترین هدیه خداوند به بشریت است.ثمره خون شهدا مختص شهید نیست آثار دنیوی دارد امروز اگر در مقابل دشمنان قد علم کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدیم به برکت خون شهداست مشکل عیادی و کفر با ما بحث استقلال ماست.

این مسئول با بیان اینکه شهدا و ایثارگران انقلاب را حفظ کردند، ادامه داد: سالهاست دشمن نیرنگ دارد انقلاب را از پای در بیاورد اما همه توطئه هایش شکست می خورد.

وی اضافه کرد: افول قدرت امریکا از دیگر برکات خون شهداست. اسراییل که روزی سودای نیل تا فرات داشت امروز در چه وضعی است؟ افول قدرت ابرقدرتها مرهون خون شهدای محور مقاومت است،تشکیل محور مقاومت از دیگر برکات خون شهداست.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: آینده مشخص خواهد شد چه بلایی بر سر اسراییل آوردیم هیمنه پوشالی استکبار را در هم شکستیم امریکا را ذلیل کردیم.این مسیر به اذن الله ادامه دارد مقاومت مجاهدت و ایستادگی ما حول سه محور ادامه خواهد یافت؛ ولایت، وحدت و مقاومت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
درودتان
ایادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
ایادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
درود برشما سردار انقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
بهش میگم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
سردار عزیز
چه کردیم کجا را نابود کردیم
برادر غزه برای همیشه از دست رفت ...
حالا حالا ها اسراییل گروه مقاومت را ول نمی کنه ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.