تاریخ انتشار:۱۲:۲۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد ، سید حشمت الله اکبریان گفت: در سال 1402 تعداد 4 هزار و 53 پرونده در بخش اجرای اسناد رسمی استان تشکیل گردیده است و تعداد 3 هزار و 596 پرونده مختومه شده است که نسبت پرونده های مختومه به تشکیلی 88.7 درصد بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وی افزود: تعداد پرونده های جاری اجرا در ابتدای سال گذشته، 2 هزار و 251 پرونده بوده است و در انتهای سال 1413 پرونده بوده است که نسبت به ابتدای سال 37.2 درصد کمتر شده است که این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران ادارات اجرای اسناد رسمی در استان است.

اکبریان اظهار داشت: با توجه به الکترونیکی بودن فرایندهای اجرای مفاد اسناد رسمی، پرونده های اجرایی با سرعت و سهولت بیشتری تشکیل و کوتاه بودن زمان رسیدگی به اینگونه پرونده ها تاثیر بسزایی در کاهش اختلافات و مناقشات اجتماعی و اقتصادی افراد جامعه داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال 1402 مبلغ 375 میلیارد تومان از مطالبات بانکها از طریق بخش اجرای اسناد رسمی وصول شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 28.9 درصد افزایش داشته است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین