تاریخ انتشار:۱۲:۲۴ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: خودرو پژو پارس در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه یاسوج-اصفهان حین گشت زنی هدفمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت تخلفات رانندگی (اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز و برهم زدن نظم جاده) و دارا بودن خلافی بالا توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.  
سرهنگ حسن دانایار افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور، مشخص شد این خودرو شکایت قضایی و بیش از ۵۰ میلیون تومان تخلف رانندگی پرداخت نشده دارد که بلافاصله برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.  
وی به رانندگان دارای خلافی بالا توصیه کرد هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مبلغ خلافی خودروی خود اقدام کنند و تاکید کرد: طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.
سرهنگ دانایار معضل خودرو‌های شوتی کماکان یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس راه استان بوده چرا که درصد بالایی از تصادفات و تخلفات جاده‌های استان مربوط به این نوع خودرو‌ها بوده و همچنین این خودرو‌ها با دستکاری پلاک و مخدوش نمودن آن مشکلاتی را نیز برای سایر شهروندان به وجود می‌آورند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین