تاریخ انتشار:۱۶:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم سقفی که برای به‌کارگیری نیروهای فنی و تخصصی در نفت گچساران پیش بینی شده، افزایش پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشن تحقق تولید حداکثری و روز کارگر در دشت گز گچساران گفت: گچساران‌ نه تنها معدن نفت و گاز و بهترین سرمایه ما در کشور است، بلکه نیروی انسانی بی بدیل در این شرکت حضور دارند.
وی بیان کرد: کارکنان نفت شهید دادند اما شیرهای نفت بسته نشد، در زمان مبارزه با رژیم طاغوت نیز چنین بود؛ این نیروها قابل تقدیر هستند.استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سقفی که برای نیروهای فنی و تخصصی نفت گچساران پیش بینی شده انتظار داریم افزایش پیدا کند.
وی گفت: جذب نیروهای خوب و متخصص ما از سوی کشورهای خلیج فارس برای ما خوب نیست، دولت برای برطرف کردن این مشکل تلاش بیشتری انجام دهد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.