تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: خانم گل فوتبال ایران خانم گلی خود در رقابت‌های فوتبال کشور را مدیون بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، از یاسوج یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با 19 گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را به دست آورده در رسانه‌ها صحبت‌هایی در خصوص وضعیت خود و همبازی و دوست کهگیلویه و بویراحمدی خودش شبنم بهشت داشته استاو می‌گوید بعد از جدا شدن من و شبنم بهشت از شهرداری سیرجان، در تمام این یک سال و مدتی که در خدمت باشگاه خوب ملوان بودیم؛ اتفاقات خیلی خوبی برای ما افتاد و به همین دلیل نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ و به دست آوردن عنوان خانم گلی، و همینطور اینکه شبنم بهشت به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل انتخاب شد، از اتفافات خوبی است که با جدایی از شهرداری سیرجان برای ما رقم خورد. من و شبنم تمام تلاش خودمان را کردیم و موفق شدیم با همدلی سایر بازیکنان، ملوان را بعد از 9 سال به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر برسانیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین