تاریخ انتشار:۱۵:۲۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر رفع نقاط حادثه خیز دو مسیر جایگزین محور یاسوج به سی سخت توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
ه گزارش عصردنا، علی محمد روستا در بازدید از محور یاسوج به سی سخت گفت: این طرح از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام گرفته هر ساله نیز به این طرح اعتبار اختصاص داده می‌شود. 
معاون عمرانی استانداری با بیان اینکه دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است، افزود: با همکاری راه و شهرسازی این طرح فعال بوده و تعطیلی در کار نیست تا در وقت مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به پیشرفت خوب این تونل‌ها گفت: عملیات ساخت یکی از تونل‌ها به پایان رسیده و تونل دوم ۶۰ درصد پیشرفت دارد.
روستا به احداث پل قوسی سردار شهید عبدالله نجفی اشاره و عنوان کرد: قرار است عملیات اجرای فونداسیون این پل انجام شود که با آغاز عملیات احداث این طرح مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.
وی بیان کرد: دو مسیر بیاره و توت نده به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت در نظر گرفته شده است که باید ساماندهی و نقاط حادثه خیز آنها رفع شود.
معاون استاندار ادامه داد: مسیر توت نده دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع و علائم رانندگی نصب شود همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا جلوی تصادفات رانندگی گرفته شود.
وی بیان کرد: در مسیر بیاره مشکل اصلی تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می‌شود و دارای معارض است که از فرماندار دنا خواستیم جلسه‌ای با مالک برگزار و رفع معارض صورت گیرد که با رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می‌شود.
روستا با اشاره به اینکه بنا داریم هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود، گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن سی سخت نیاز است، مشکلات مربوط به مسیر‌های جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برود.
وی بیان کرد: تاکنون افزون بر ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل‌های در حال احداث مسیر یاسوج به سی سخت تخصیص داده شده است.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین