تاریخ انتشار:۱۱:۴۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد جامع صاحب‌الزمان«عج»دهدشت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد جامع صاحب‌الزمان«عج» دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر در این آیین معنوی گفت: باید از قرآن بهره ببریم و برنامه روزانه داشته باشیم، به لطف خدای رحمان جامعه ما روز به روز نسبت به قرآن هوشیارتر و بیدارتر می‌شود و اندیشه کردن در قرآن کلید نجات انسان و تقرب به خداست.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اهتمام به قرآن ترویج فرهنگ قرآن و تکریم مبلغان و مروجان و قهرمانان قرآنی باعث رواج قرآن در جامعه می‌شود و باید تکریم معنوی، اخلاقی و مالی صورت بگیرد، دلها و زبان اینها عزیزند چون با قرآن مأنوسند و شاکریم این توفیق حاصل شد این محفل اُنس با قرآن را در خدمت خادمان و حاملان قرآن از حرم کریمه حضرت معصومه(س) باشیم به این عزیزان خوشآمد می‌گویم.
محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در دهدشت برگزار شد
محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در دهدشت برگزار شد

وی بیان داشت: جامعه‌ای که با قرآن مأنوس می‌شود مشکلاتش برطرف می‌شود و خیلی از باب‌های هدایت الهی بر روی آن جامعه باز می‌شود، قرآن کتاب معرفت و برکت است و کتاب انقلاب اسلامی ماست، قرآن الفاظ و مفاهیمش از ذات اقدس الهی است و باید در آن غور کرد تدبر کرد جستجو کرد و این جز با انس با قرآن رخ نمی‌دهد.

محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در دهدشت برگزار شد

امام جمعه کهگیلویه در ادامه با بیان اینکه مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قائم مقام و رئیس اداره شهرستان خلاق و فعال پای کار بوده و خدمات قابل قبولی داشتند، افزود: عملکرد موفق دستگاه فرهنگ و ارشاد نشان داد که هر وقت مسئولیت به مدیر کاردان، متخصص و متعهد سپرده شود کار به خوبی پیش می‌رود،کسب رتبه اول فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور، به دلیل همین انتخاب درست بود و از همه این عزیزان تشکر می‌کنم که رمضان و بهار ما را با قرآن شروع کردند.
محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در دهدشت برگزار شد

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها که فعالیت خارج از حیطه دارند،ادامه داد: به دستگاه‌هایی که با فرهنگ و ارشاد اسلامی موازی کاری می‌کنند، توصیه دارم به به کار تخصصی خودشان برسند، در حوزه تخصصی خود کار کنند و کار را باید به متخصص و کاردان واگذار کرد، کارهای فرهنگی، هنری و ادبیاتی را بگذارید فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دهد که حوزه کاری و تخصصی خودشان است، شما به کار ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برسید.
محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در دهدشت برگزار شد

خوب‌پور قائم‌ مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری این محفل معنوی گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوگروه سفیران اهل بیت از قم بود که در دهدشت، دیشموک وچاروسا اجرا داشتند.

وی همچنین از تداوم برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و گفت: بسترسازی فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین