تاریخ انتشار:۲۲:۳۰ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر خداباوری ،مردم باوری و خود باوری است.
«رهبر معظم انقلاب»

اکنون که به فضل پروردگار متعال مردم شریف و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باری دیگر با آرمان های شهدا و امام امت تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان ایران عزیز کوبیدند، بر خود فرض می دانیم؛
۱/ از ژرفای دل و اعماق جان، در برابر مردم نجیب ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد سر تعظیم فرود آورده و ادای احترام می نماییم.
۲/ از همه نامزدهای انتخاباتی استان که با سلایق مختلف، زمینه ساز حضور پرشور مردم در چارچوب رقابت سالم بودند، کمال قدردانی و سپاسگزاری را داریم.
۳/از شورای تأمین ،شورای نگهبان، هیئت اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی ، صدا و سیمای مرکز استان که با برگزاری مناظرات میان کاندیدها بستر لازم جهت انتخاب آگاهانه مردم را فراهم نموده، نهایت تقدیر و تشکر را نثار می کنیم .

اکنون که مردم عزیزمان وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام داده اند نوبت به منتخبین ملت می رسد که نهایت تلاش خود را جهت پیگیری مطالبات مردم و احیای ظرفیت های کم نظیر استان، بکار گیرند.

و السلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین