تاریخ انتشار:۱۸:۱۵ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: کاشت ۵ هزار اصله نهال در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به یاد شهدای کودک غزه آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر یکشنبه در آئین نمادین اجرای طرح کاشت درخت در دبیرستان دخترانه حجت یاسوج، گفت: کاشت ۵ هزار اصله نهال در مدارس استان این طرح بر اساس تفاهم نامه همکاری بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی انجام شد.

حسنعلی عزت خواه افزود: هدف از اجرای این طرح تکریم یاد شهدای جبهه مقاومت به ویژه کودکان بی گناه و مظلوم غزه و نیز ترویج فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در بین مردم بویژه دانش آموزان است.

کاشت ۵ هزار اصله نهال در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

وی فضای سبز و طبیعت را به عنوان یک نعمت الهی در اختیار بشر دانست و گفت: نگهداری و توسعه آن نیز، یکی از نیازهای ضروری زندگی انسان‌ها محسوب می‌شود.

عزت خواه با تأکید بر استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای درختکاری در کشور، افزود: با اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم دانش آموزان را ضمن تشویق به حفظ و حراست از طبیعت، به توسعه و ترویج این فرهنگ ماندگار سوق دهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین