تاریخ انتشار:۰۱:۲۰ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
در شش ماهه اول سال جاری انجام شد:
عصر دنا: مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۱۳۵۰ میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان کهگیلویه پرداخت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رسول چراغ سحر در دیدار با فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: این مبالغ بابت پرداخت حقوق و مستمری ماهانه و برخی تعهدات کوتاه مدت صورت گرفته است.

وی افزود: ۳۹۰۰ نفر بازنشسته ، ازکارافتاده و مستمری بگیر بازمانده در حال حاضر از خدمات و حمایت های سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان کهگیلویه برخوردار هستند.
چراغ سحر تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان را ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از ۶۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان کهگیلویه تحت عنوان بیمه شدگان اصلی و تبعی زیر پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند.
به گفته وی در شهرستان کهگیلویه زمینه زیادی برای افزایش پوشش بیمه ای وجود دارد و بسیاری از افراد مانند صاحبان مشاغل آزاد، کارفرمایان، زنان خانه‌دار و دانشجویان می توانند در قالب طرح های جدید بیمه ای از این امکان بهر مند شوند.
وی بیمه اختیاری ( به عنوان کامل تربن نوع بیمه خاص)، بیمه مشاغل آزاد, بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی را از جمله این طرح ها بیان کرد.
وی هم چنین گفت: برخی از کارفرمایان ، پیمانکاران و موسسات و دستگاه های اجرایی لیست بیمه کارکنان خود را به استان های دیگر ارسال می کنند و این موضوع باعث کاهش رتبه بیمه پردازی استان و عدم برخورداری از مزایای آن می شود و انتظار داریم مسئولان این موضوع را پی گیری کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار، برخورداری از پوشش بیمه ای را از ضروریات برای همه افراد دانست و گفت: با توجه به خدمات ارزنده سازمان تأمین‌اجتماعی لازم است فرهنگ بیمه‌ای بیش از پیش گسترش یابد.
حمزه محقق زاده افزود: بسیاری از موارد و طرح های اشتغال زایی در این شهرستان پایدار نیست و پس از مدتی شاغلان طرح های یاد شده به جمع جویندگان کار می پیوندند.
وی گفت: طرح های پایدار علاوه بر حفظ سطح اشتغال زایی باعث توسعه خدمات و رونق و گسترش تامین اجتماعی می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بیننده ترین
پر بحث ترین