تاریخ انتشار:۲۰:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: در یکی از موارد هدر رفتن بیت‌ المال در روستای آبچندار گلال موجب رنجش مردم شده است به نحوی که در تماس با خبرگزاری فارس چنین اعلام کرده‌اند: به راستی کدام مدیرکل راهداری مقصر هدر رفت بیت المال در روستای آبچندار گلال شده است؟.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد استان فقیری نیست و با داشتن 25 درصد نفت کشور، 11 درصد کل روان‌آب‌های ایران و رویشگاه 60 درصد گیاهان دارویی و سومین استان جنگلی به عنوان استانی با داشته‌های ارزشمند به شمار رود اما اهمال دستگاه‌ها و مدیران باعث شده همین استان از نظر توسعه از آخر یکی از استان‌های اول کشور باشد!.

استانی که پروژه‌های زخمی زیادی دارد و مسوولان و دستگاه‌ها در بسیاری از موارد برای اتمام آن‌ها عزمی از خود نشان نمی‌دهند و یا اینکه کارها را در دقیقه 90 نیمه کاره رها کرده و آن که بیش از همه ضرر می‌کند مردم هستند.

در یکی از این موارد هدر رفتن بیت‌المال در روستای آبچندار گلال موجب رنجش مردم شده است به نحوی که در تماس با خبرگزاری فارس چنین اعلام کرده‌اند: به راستی کدام مدیرکل راهداری مقصر هدر رفت بیت المال در روستای آبچندار گلال شده است؟.

آن‌ها می‌گویند: آیا معاون عمرانی استاندار یا مدیر جدید راهداری این هدر رفت را جبران می‌کنند؟.

بالاخره بعد از 12 سال سه کیلومتر از جاده آبچندار گلال سفلی که همان موقع زیر سازی و رها شده بود امسال دوباره به مناقصه رفت و پیمانکار کارهای زیرسازی مجدد و قیر پاشی را تا اول مهر انجام داد ولی متاسفانه اداره راهداری با مدیریت نامطلوب خود طلب پیمانکار را نداد تا جاده آسفالت شود و متاسفانه برای دومین بار بیت المال در جاده آبچندار به هدر رفت و زیر سازی و قیر پاشی انجام شده با بارش باران نیست و نابود شد. 

آن‌ها معترضند و می‌گویند: به راستی جریمه ترک فعل مدیران چیست؟ چه کسی باید پاسخگوی هدر رفت بیت المال در  این جاده باشد؟

آن‌ها می‌گویند  شکواییه خود را از راهداری و معاون راه روستایی تنظیم می‌کنند تا چنین سرنوشتی بر سر بیت‌المال نیاید.

برچسب ها: بیت‌ المال
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین