تاریخ انتشار:۲۰:۰۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان باید پاسخگوی حادثه دردناک تصادف زنجیره ای یاسوج باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در این استان با اشاره به پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه به خانواده‌های درگذشتگان و همچنین مردم استان گفت: آیت الله حسینی به همین مناسبت تسلیت و همدردی خود را اعلام کردند.
حجت الاسلام معین‌الدین دهقان با تسلیت درگذشت چند نفر از هموطنان در سانحه دلخراش تصادف تنگ کناره یاسوج گفت: یکی از دلخراش‌ترین حوادث سال‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که واقعاً دل هر انسانی را به درد می‌آورد.
رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه به خانواده‌های درگذشتگان و همچنین مردم استان گفت: حضرت آیت الله حسینی به سفر معنوی حج مشرف شده‌اند و به همین مناسبت تسلیت و همدردی خود را اعلام کردند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی چنین حادثه دردناکی باشند گفت: سال‌های گذشته نیز نظیر این حادثه در همین نقطه اتفاق افتاد و نمی‌دانم که چرا مسئولان بعد از آن حادثه به فکر بهسازی و رفع مشکل بر نیامدند.
دهقان با ابراز انتقاد شدید از دستگاه‌های متولی همچون راهداری و حمل و نقل جاده ای ، گفت: از این دستگاه‌ها گلایه‌مند هستم چرا که آن‌ها می‌بایست فکری به حال رفع این مشکل می‌کردند شورای ترافیک باید مصوبه برای این کار تصویب و آن را اجرا می‌کرد چرا که می‌دانستند این نقطه خطر ساز بوده و برای رفع آن چاره اندیشی می کردند.
وی همچنین از تلاش‌های تیم پزشکی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و هلال‌احمر و اورژانس و آتش‌نشانی قدردانی کرد که در این راه تلاش‌های بسیاری کرده و برای درمان مصدومان زحمات زیادی کشیدند.
در حادثه تصادف دلخراش یاسوج به علت شیب خطرناک و عدم توانایی در کنترل تریلر متاسفانه ۶ نفر جان باختند، ده‌ها نفر مصدوم شدند و خسارات مادی زیادی به بار آمد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین