تاریخ انتشار:۲۲:۳۴ - ۲۱ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: از همان ساعات اولیه بارش از طریق ۳۵اکیپ که در آماده باش کامل بسر می بردند،خدمت رسانی را به مشترکین عزیزمان را آغاز و از تمام ظرفیت های موجود استفاده کردیم.امروز نیز از استان فارس ۴اکیپ به اکیپ های عملیاتی موجود اضافه گردید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمال معتمدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص قطعی برق در برخی از مناطق سردسیر استان اظهار داشت: بارش شدید برف در استان باعث شکسته شدن پایه ها و اتصالاتی در سیم‌ها و یا پاره گی آنها گردید که این امر موجب قطعی برق در برخی از مناطق استان شد که تلاش برای حل این مشکل با سرعت تمام توسط ماموران شرکت توزیع برق استان همچنان ادامه دارد.

 وی ادامه داد: بارش سنگین برف از طرق مختلف از جمله شکستگی پایه ها و یا اتصال کوتاه کردن به دلیل از بین بردن خواص عایقی تجهیزات و یا ایجاد فشار بر روی درختان که باعث شکستگی شاخه هایی شده و این شاخه ها موجب اتصالی در شبکه و قطعی برق در برخی مناطق از شهرستان بویراحمد،دنا و مارگون شده بود. که با کمک کارکنان و سیم بانان شرکت توزیع استان شهر یاسوج کاملا برقدار گردید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: از همان ساعات اولیه بارش از طریق ۳۵اکیپ که در آماده باش کامل بسر می بردند،خدمت رسانی را به مشترکین عزیزمان را آغاز و از تمام ظرفیت های موجود استفاده کردیم.امروز نیز از استان فارس ۴اکیپ به اکیپ های عملیاتی موجود اضافه گردید.

جمال معتمدی زاده خاطرنشان کرد در دیگر نقاط استان از جمله بخشهای لوداب ، وزگ ، تنگ سرخ . نیروهای عملیات به شدت در تلاش هستن که در کوتاه ترین زمان ممکن روستاهای بدون برق این مناطق را برق دار نمایند.

و همچنین در خصوص برخی از روستاهای حوزه مارگون نیز به دلیل عدم دسترسی و مسدود بودن راههای مواصلاتی امکان فرستادن ماشین الات و اکیپ های عملیاتی به منظور برطرف نمودن عیب و برقدار کردن آنها فعلا وجود ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین