کد خبر: ۱۹۲۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۵۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۱
عصر دنا بحران خاموشی در مرکز استان را بررسی می کند؛
عصر دنا: ناکارآمدی‌ها سالیان زیادی در شرکت توزیع استان‌ها حاکم هست، ناکارآمدی در شرکت توزیع استان باعث شده که هنوز شبکه برق به حالت عادی در نیامده و حتی در روز‌های عادی شاهد خاموشی‌های زیاد می‌باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اختصاصی عصر دنا: حدود ۹۸ درصد برق یاسوج، سی سخت، مارگون و روستا‌های تابعه به دلیل بارش 18 سانتی متر برف در مرکز استان قطع گردید، خاموشی‌های گسترده و طولانی باعث قطع سیستم‌های ارتباطی، قطع مراکز حساس شامل بیمارستان‌ها و مراکز خدمات رسان و قطع برق ساختمان شرکت توزیع استان گردید.

خاموش‌های گسترده و طولانی که نشان از سوء مدیریت در شرکت توزیع برق و مجموعه مدیریتی استان دارد، اساساً از نظر فنی نباید یک بارش در این سطح باعث ناپایداری شبکه برق و خاموشی گسترده شودو از قبل باید تدابیر لازم و پیشگیرانه برای ناپایداری شبکه برق در نظر گرفته شود.

متاسفانه به دلیل حاکم شدن تفکر قومی، منطقه‌ای سیاسی و سوء مدیریت در یک دستگاه تخصصی شاهد چنین بحران‌هایی می‌باشیم.

کنار گذاشتن افراد شایسته و نبود افراد توانمند و بکارگیری افرادی که توانایی مدیریتی و تخصصی تخصصی کافی ندارند، شبکه توزیع فرسوده باعث ناپایداری شبکه برق گردیده است.

البته ناگفته نماند این ناکارآمدی‌ها سالیان زیادی در شرکت توزیع استان‌ها حاکم هست، ناکارآمدی در شرکت توزیع استان باعث شده که هنوز شبکه برق به حالت عادی در نیامده و حتی در روز‌های عادی شاهد خاموشی‌های زیاد می‌باشیم متاسفانه سوءمدیریدپت‌ها باعث عمیق‌تر شدن بحران ناکارآمدی در شرکت توزیع استان و سایر سازمان‌های اداری گردیده که باعث نارضایتی گسترده مردم شده است.

درباره دلایل قطعی گسترده شبکه برق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد سوءمدیریت در پیشگیری از بحران شامل رفع اشکال از شبکه برق، عدم اصلاح نقاط مشکل دار شبکه، عدم بکارگیری نیرو‌های متخصص، شبکه فرسود (با جایگزینی شبکه کابلی این مشکل حل می‌شود) وجود شاخ برگ درختان در شبکه برق، عدم رفع خطر از نقاط مشکل دار بخش عمده‌ای از نیرو‌های توزیع اداری هستند در حالی که باید عملیاتی باشند و...

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ااااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سلام
برق امامت ۱۰ دیروز تا الان قطع شده چرا پیگیری نمیشه برای وصل کردنش
استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
ناکارآمدی در رأس مدیریت استان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
الان با این خاموشی ها که وجود داره باز هم معتمدی بیچاره مقصره؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار