تاریخ انتشار:۱۵:۴۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
امام جمعه یاسوج
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت: ایجاد کارخانه های بزرگ نیاز به پول و زمان زیاد دارد به خصوص در استان ما که تا راه اندازی آنها سال‌ها طول می‌کشد و پول ها هزینه می‌شود اما می‌توان با مشاغل کوچک و سرمایه‌گذاری روی آنها علاوه بر تولید درآمدزایی و اشتغال زایی خوبی ایجاد کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به امامت آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه این شهر در مصلای امام خمینی برگزار شد.

حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه خداوند همه بندگان را نصیحت کرده و پند و اندرز می‌دهد هشدار می دهد و می گوید انسان هایی که تابع فرمان خداوند نیستند و تابع دستورات انبیا الهی نبوده و تابع نفس و شیطان هستند و در مسیر انحرافی قرار می گیرند خداوند مهر بر چشم و گوش آنها می زند.

وی گفت: این ها نیز همان هایی هستند که در مقابل ابا عبدالله الحسین ایستاده و با این که آگاهی داشتند شمشیر خود را در برابر ولی خدا گرفتند و حقیقت در مقابل شان بود اما کور بودند.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: ابی عبدالله خورشید عالم تاب است چطور انسان به درجه‌ای از انحراف و آلودگی می رسد که چشم و گوش بسته فریاد حق را نمی بیند و نمی شنود و شمشیر خود را بر حلقوم امام حسین گذاشته و بر سینه ولی خدا می نشیند انسان اگر هوا پرست شود مانند همان منحرفین در صحنه کربلا خواهد کرد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به مناسبت های مختلف از جمله ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک تولید و اشتغال ایجاد می کند درآمدزایی و اشتغال زایی بسیار خوبی دارند و باید تبدیل به یک باور شوند چرا که از ظرفیت های کوچک می‌توان بهره های بزرگ بود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ایجاد کارخانه های بزرگ نیاز به پول و زمان زیاد دارد به خصوص در استان ما که تا راه اندازی آنها سال‌ها طول می‌کشد و پول ها هزینه می‌شود اما می‌توان با مشاغل کوچک و سرمایه‌گذاری روی آنها علاوه بر تولید درآمدزایی و اشتغال زایی خوبی ایجاد کرد.

وی افزود: در گذشته ها مردم استان ما با تولیداتی مثل سیاه‌ چادر و گلیم و گبه و جاجیم و سایر صنایع دیگر زندگی خود را تامین می کردند و فرهنگ خوبی بود که بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کرد این ها باید به عنوان باورها و فرهنگ ها دوباره زنده شوند.

حسینی به سالگرد بازگشت آزادگان به کشور هم اشاره کرد و یاد آنها را گرامی داشت و گفت: آزادگان و جامعه ایثارگری در برابر استکبار جهانی و صدام ایستادند و در خط مقدم از کشور و ناموس وطن دفاع کردند اگر ایثارگران نبودند صدام علاوه بر کشتارهای وسیع تجاوزگری خود را ادامه می‌داد.

وی به پرتاب ماهواره خیام با موشک روسی و همکاری میان ایران و روسیه اشاره کرد که غرب‌گراها را خیلی ناراحت کرده است و یادآور شد: ایران در هر عرصه‌ای بدرخشد دشمنان و منافقین و بدخواهان ناراحت می‌شوند چرا که عملکرد این ماهواره در کشاورزی و محیط زیست و کنترل بلاهای طبیعی و تغییرات شهری و اکتشافات معدنی و منابع آبی کمک های زیادی خواهد کرد.

حسینی با بیان اینکه آنها از ما می‌خواهند موشک و پهپاد نداشته باشیم گفت: اینها را باید داشته باشیم تا در صورت هرگونه تعرض جواب کشنده و کوبنده به دشمن بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در پایان از همه مردم استان برای شرکت همه جانبه در عزاداری امام حسین در قالب دسته‌جات و هیئت های مذهبی تشکر و قدردانی کرد و گفت امسال سال باشکوه به مانند همیشه در عزاداری های اباعبدالله الحسین بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین