تاریخ انتشار:۱۵:۳۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر و شهیده این استان راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نادیا صداقت در جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس به اقدامات این کمیته در پارسال اشاره کرد و گفت: پارسال ثبت و ضبط خاطرات زنان خانواده‌های شهدا، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت که در همین خصوص ۷۱ مصاحبه ثبت و شش کتاب در حوزه زنان و کودک منتشر شد.

او با اشاره به حمایت از برنامه‌های پژوهشی نقش زنان در دفاع مقدس می گوید: تولیدات و مستندات رادیویی و تلویزیونی نقش زنان استان در دفاع مقدس مورد حمایت است که از جمله آن می‌توان به مستند «چشم به راه در خصوص مادر شهید جاویدالاثر فضل‌الله خوید» اشاره کرد.

صداقت، برگزاری نهمین جشنواره‌های اسوه‌های صبر و مقاومت در مهرماه پارسال را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده دانست و گفت: با هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت طرح سلاله‌ها در مدارس سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی ۲۰ نمایشگاه عکس زن و مقاومت به صورت مجازی و حضوری می گوید: بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر و شهیده استان تکمیل و در طرح معینه ۳۲ مورد دیدار و سرکشی از مادران شهدا انجام شد.

او به برنامه‌های کمیته زنان و دفاع مقدس در سال جاری با شعار «ما مقاوم هستیم» اشاره کرد و گفت: برگزاری دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، همایش پیام‌آوران عاشورا، جمع‌آوری خاطرات خواهران و دختران شهدا در قالب جشنواره و توجه به امر جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و مقاومت مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی و سیاسی از جمله برنامه‌های در دست اجرا در امسال است.

در این جلسه بانوان مشاور در حوزه دفاع مقدس در دستگاه‌های اجرای استان برای هرچه بهتر اجرای برنامه‌های این حوزه در سال جاری پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار