تاریخ انتشار:۱۵:۳۴ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر یک سانحه رانندگی، یکی از راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در حین خدمت جان باخت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر یک سانحه رانندگی، یکی از راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در حین خدمت جان باخت.
 محمدامین نیکویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۵۴ دقیقه روز سه شنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ در یک و نیم کیلومتر بعد از پلیس راه شیراز به یاسوج در کمربندی یاسوج _ اصفهان، تصادف خودرو سمند با مامور راهداری که در حال انجام عملیات پاکسازی و ایمن سازی جاده بوده است به فوریت‌های پزشکی یاسوج گزارش شد.
وی افزود: بلافاصله تیم اورژانس سریعاً از سرآبتاوه به محل حادثه اعزام و پس از ۶ دقیقه بر بالین مصدوم حاضر شد اما متاسفانه به علت سرعت بالا و شدت برخورد و جراحات وارده این راهدار که با لباس فرم راهداری بود، در دم جان باخت.
 وی بیان کرد: این راهدار به نام غریب خدادادی زاده دره چنار ۵۶ سال سن داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار