تاریخ انتشار:۰۸:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: به گفته رئیس مرکز اورژانس: چهارشنبه سوری امسال کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بدون حادثه و مصدوم بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هر ساله با برپایی آیین چهارشنبه سوری شاهد حوادث تلخی بودیم.

آقای وحدت نژاد افزود: امشب خوشبختانه تاکنون حوادثی در پی برپایی این آیین به این مرکز گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج هم گفت: مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر و در خانه ماندن آنها باعث شد که آیین چهارشنبه سوری در این شهر، بدون حادثه سپری شود.

رستمی افزود: تدابیر و توصیه‌های سراسری در پیشگیری از حادثه‌ها و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مردم برای ماندن در خانه نیز موثر بود به طوری که در مناطق مختلف شهر یاسوج اجتماع خاصی در معابر عمومی انجام نشد.

وی ادامه داد: آیین سنتی چهارشنبه سوری رسمی کهن و دیرین است که متاسفانه وقوع حوادث ناگوار در آن بر اثر سهل انگاری و رعایت و توجه نکردن به هشدارها، به معضلی اجتماعی تبدیل شده است.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تا ساعت ۲۲ حدود ۱۵۰۰ نفر در سطح کشور مصدوم و ۱۷ نفر هم جان خود را از دست داده اند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار